Unicyclist Community

Go Back   Unicyclist Community > In Your Language > Suomen Yksipyöräiset

Reply

Thread Tools Search this Thread Rate Thread Display Modes
Old 2017-11-17, 07:09 AM   #16
Aali
Unicyclist

Quote:
Originally Posted by HKiviniemi View Post
Terve, säähän olit se joka facebookkiin laitteli videota? Kuvasta päätellen ainakin. Täällä foorumin suomipuolella ei juuri ole aktiivisuutta näkynyt. Mahtaiskohan jossain olla enemmän suomalaisten yksipyöräilykeskusteluja?
Tämä foorumi on kyllä lähellä maksimia. Toinen on fillarifoorumin yksipyöräily-säie: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...6-Yksipyöräily

Hiljaista siis on. Suomalaiset ei turhia keskustele vaan ajaa!
Aali is offline   Reply With Quote
Old 2017-11-17, 07:48 AM   #17
Fezder
Unicyclist

Fezder's Avatar

Johoo, sama heppu olen.
Fezder is offline   Reply With Quote
Old 2017-11-23, 05:32 PM   #18
impulse
Unicyclist

Juu, ei tule turhia kirjoiteltua, eikä juuri muita harrastajia nähtyä. Yksykli Open kisat kesäkuussa ovat poikkeus. Pyörä pyörii silti viikoittain. Kohta saa vaihtaa alle läskipyörän nastakumin ja avata talvikauden.

Last edited by impulse; 2017-11-23 at 05:32 PM.
impulse is offline   Reply With Quote
Old 2017-11-23, 07:07 PM   #19
Hpne
Unicyclist

Quote:
Originally Posted by impulse View Post
Juu, ei tule turhia kirjoiteltua, eikä juuri muita harrastajia nähtyä. Yksykli Open kisat kesäkuussa ovat poikkeus. Pyörä pyörii silti viikoittain. Kohta saa vaihtaa alle läskipyörän nastakumin ja avata talvikauden.
Oletko itse nastoittanut? Itselläni on 27,5 tuumainen ja olen miettinyt josko pukkaisi kumiin nastat kun nuo valmiit nastarenkaat ovat aika hinnakkaita.

Last edited by Hpne; 2017-11-23 at 07:09 PM.
Hpne is offline   Reply With Quote
Old 2017-11-23, 07:26 PM   #20
Hpne
Unicyclist

Quote:
Originally Posted by Fezder View Post
Hep! Aloitin tämän harrastuksen, alla (ja välillä pois alta) on 20" perusmalli, 4-5h treeniä takana. Ja mikkelissä vaikutan.
Tervetuloa vain tämän jalon harrasteen pariin! Itse olen pyöräillyt kohta kaksi vuotta, kesällä lenkkejä 36-tuumaisella ja nyt liukkaammilla 27,5-tuumaisella.
Mökki on Juvalla ja pyörä kulkee usein matkassa, joten esim. ensi kesänä Mikkelissä yhteislenkille?
Hpne is offline   Reply With Quote
Old 2017-11-27, 09:28 AM   #21
Fezder
Unicyclist

Fezder's Avatar

Quote:
Originally Posted by Hpne View Post
Tervetuloa vain tämän jalon harrasteen pariin! Itse olen pyöräillyt kohta kaksi vuotta, kesällä lenkkejä 36-tuumaisella ja nyt liukkaammilla 27,5-tuumaisella.
Mökki on Juvalla ja pyörä kulkee usein matkassa, joten esim. ensi kesänä Mikkelissä yhteislenkille?
Toki seura passaa! Pikkasen tympii ainaki nykysin itekseen treenata ja videolta katella vinkkejä.
Fezder is offline   Reply With Quote
Old 2017-11-27, 05:44 PM   #22
Finnlogger
Unicyclist

Itsellä hyvin alkanut harrastus loppui kuin kanan lento toukokuussa. Kaaduin kävelyvauhdista sillä seurauksella, että lonkkanivel meni sijoiltaan ja reisiluun pää murtui. Kyseessä oli metsäpolku ja kulkineena 27,5 qu-ax. Nyt on vielä hermovaurio ja sen takia olen pysytellyt kahden renkaan turvallisessa huomassa...
Finnlogger is offline   Reply With Quote
Old 2017-12-15, 06:33 PM   #23
impulse
Unicyclist

Ikävä kuulla loukkaantumisesta. Lajin vaarallisuus on aikalailla arvailujen varassa, kun ei ole tietoa suuntaan tai toiseen. Epäilen kyllä, että maastopyöräilyssä sattuu enemmän kovempien vauhtien takia. Yksirenkaisella ei yleensä käy kuinkaan, mutta joku päivä saattaa tietysti sattua liian terävä kivi alle, kun lentää etukautta ns. tangon yli.
impulse is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
muita, suomalaisia

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules