PDA

View Full Version : Sneeuw

DustinMichels
2006-03-05, 05:25 PM
De duitsers zeggen schnee, wij sneeuw, maar het is en blijft vieze rommel. Ik vroeg mij af of jullie naar buiten gaan (eenwieleren dus) als het 'slecht weer' is, regen, sneeuw, hagel...

Ik weet van Peter dat hij liever niet gaat eenwieleren als het regent en Tristan is ook geen fan van slecht weer. Het maakt mij geen bal uit of het regent of niet, het is alleen het verschil tussen een jas meer of minder.

DUS: Eenwieleren jullie bij slecht weer?

eenwieler-sander
2006-03-05, 06:03 PM
ik haat slecht weer als er sneeuw is vieze sneeuw dus als je erover heen rijd water word dan ga ik lekker indoor rijden in het skatepark jeeh een skatepark waar je met je uni in mag:p maar als er egt sneeuw is vind ik daarin rijden ook wel leuk

tr4nspo
2006-03-05, 06:57 PM
Dat zal uiteindelijk je evenwicht alleen maar bevorderen. Ben vanmiddag n0g tijdens een afdalinkje (met de nadruk op link) een aantal keren op mijn gat gegaan. Maar ik zou en moest het halen dus bij de 4e poging kwam ik heelhuids beneden. Vergezeld door gejuich van vrouw, dochter, broer, schoonzus en kids. DAt geeft je dan toch een extra kick, dat je dat eventjes geflikt hebt. HUn hadden moeite om te voet dat bergje af te komen!!!
En een extra jas is ook niet nodig, je zweet je te pleuris.

DustinMichels
2006-03-05, 08:33 PM
En een extra jas is ook niet nodig, je zweet je te pleuris.

Daar heb je inderdaad wel gelijk in, ik reed vanmorgen in T-shirt, als er niet zo veel mensen bij waren geweest had ik die mischien ook nog uit gedaan :p Dat zijn dus al 3 echte rijders, daar benne wij blij om! Zit je trouwens al boven de 62cm? Ik zit nu op makkelijk 60cm..

Erant
2006-03-07, 07:18 AM
Het is niet zo zeer het slechte weer zelf dat me niet aanstaat, het is het feit dat het allerlei gladheden met zich meebrengt. Ik ben op het moment vrij veel op skinnies (het rijden, en het bespringen van) aan het oefenen, en een beetje gladheid bevordert het zelfvertrouwen niet al te veel. Helemaal met rugleuningen van bankjes zakt mijn zelfvertrouwen tot onder het vriespunt als 'ie nat is.

tr4nspo
2006-03-07, 02:59 PM
Ja maar da modde ge nu ook nie doe.
Wie gaatr nou meddi weer op rugleuninkjes va banke klooie?
Nen trap met schneeuwenijs is al ruim voldoende om het teenenandr lichaamsdeel te kleure.
't ging toch int algemeen om te rije meddit weer?
Ik vind in ieder geval letterlijk en figuurlijk KOEL !!!

Erant
2006-03-07, 09:16 PM
Ja maar da modde ge nu ook nie doe.
Wie gaatr nou meddi weer op rugleuninkjes va banke klooie?

Ik :P

Wachten tot het een klein beetje droog is, beetje van je trui nemen, rugleuning droog maken. Dan twintig keer hoppen op het bankje, en er dan toch achter komen dat je het maar niet doet... Ben nu maar naar iets breders gegaan, iets van 4 cm breed, 55cm hoog, dat lukt wel aardig, maar skinnies blijven lastig.

Bovendien, wat moet ik anders doen? Binnenzitten? Coker rijden? Allebei saai. :P

eenwieler-sander
2006-03-08, 05:40 PM
hmm wat dacht je van indoor rijden in een skatepark:D

Probailer2
2006-03-11, 02:12 PM
De duitsers zeggen schnee, wij sneeuw, maar het is en blijft vieze rommel. Ik vroeg mij af of jullie naar buiten gaan (eenwieleren dus) als het 'slecht weer' is, regen, sneeuw, hagel...

Ik weet van Peter dat hij liever niet gaat eenwieleren als het regent en Tristan is ook geen fan van slecht weer. Het maakt mij geen bal uit of het regent of niet, het is alleen het verschil tussen een jas meer of minder.

DUS: Eenwieleren jullie bij slecht weer?

Bij regen ga ik inderdaad niet eenwieleren.
Bij hagel en/of sneeuw wel.
Dat vindt ik wel fijn dan wordt je niet TE nat:D zoals bij regen.