View Full Version : Yleistä lätinää
Elikkä tämä on yleiset lätinät keskustelun tuhannes reply :D
HAHA:D
matte
2009-09-21, 06:06 PM
Elikkä tämä on yleiset lätinät keskustelun tuhannes reply :D
HAHA:D
HAHA pitäskö sut palkita jotnki:D mä oon kade:(
HAHA pitäskö sut palkita jotnki:D mä oon kade:(
Juu mä haluaisin palkinnoksi kh custom unin ja unicycletv sponssi ja ulkomaan matkan :D:DD:
matte
2009-09-22, 04:39 PM
Juu mä haluaisin palkinnoksi kh custom unin ja unicycletv sponssi ja ulkomaan matkan :D:DD:
HAHA:D:D mulle ne kuulus ku mä olis tasa tuhannes.
Ai herkku oli ajaa kaverin ykäll...:o iha eri ajaa trialpyörällä ku jollai halppisromulla:rolleyes:ai neekeri ku pyörä tulis ajoissa:o:o
Opin tnää kivan ja helpon combon :D ekaks ajaa sit vetää sen inside 180 spinnin sit taas ajaa ja siit 90 spinni ja 90 spinni ja ajaa taas ja siit 360 spinni :D HYVÄ JA HELPPO !!!!
latepate95
2009-09-23, 04:15 PM
No joo voiks joku kertoo miten vois harjotella unispinnii ku aina ku lähen tekee sitä nii hyppy jää sellaseks tussuks ja sit jalat vaa tippuu maaha.:o
Eetuboy
2009-09-23, 05:23 PM
No joo voiks joku kertoo miten vois harjotella unispinnii ku aina ku lähen tekee sitä nii hyppy jää sellaseks tussuks ja sit jalat vaa tippuu maaha.:o
Mä meinasin tehä niin et opettelen pomppimaan tosi korkeelle ilman pyörää ja sit hyppään korkeelle ja pyöräytän vaan alla sitä niin sen pitä mennä ainakin parin harjottelun;):D:D
Yasemin
2009-09-25, 07:47 AM
Tuota noin... Aika kiva kun kaikki ykspyöräilijät asuu hajallaan suomee
ja tota tiimin vois tehä mut paikka mis kaikki tapaisis niin siit en tiiä mut ehdotan jyväs kylää kun se on noin keskellä suomee niin kaikil ois sama matka tulla:D
Mä liftaan kyllä Jyväskylään jos sinne sais miitin ja tarpeeks osallistujia. Haluisko joku Jyväskylän harrastaja ottaa asiakseen järjestää moisen? Talvella jossain hallissa vai kesällä vasta?
Julkkari
2009-09-25, 12:41 PM
Asun kyl Jyväskyläs, mut oon kai vähä huono järjestää tällasii :D Kaks kaveriiki tääl asuu :P
matte
2009-09-25, 01:45 PM
voiskoha jäkis polkkareita käyttää ykspyöräilys??
Yurih
2009-09-25, 03:12 PM
voiskoha jäkis polkkareita käyttää ykspyöräilys??
Kaikkee sitä voi yrittää :) se on sitte vähä eriasia soveltuuko ne ajeluun..
matte
2009-09-25, 03:50 PM
on ne vähä liia jämäkän oloset ajettaviks...
Eetuboy
2009-09-26, 08:26 AM
on ne vähä liia jämäkän oloset ajettaviks...
Joo mä testasin omilla polkkareilla joskus 2-3 kuukautta sitten niin en kyllä suosittele
Kolmehyvää syytä olla pitämättä niitä:
-Hieman epämukavat (pomppiessa)
-Ovat koko ajan tiellä
-Liian jämäkät
Mutta kyll ne jalkoja suojaa:D:D
Onko kellään kokemusta salipandy moken suojien kanssa ajelusta??
matte
2009-09-26, 10:20 AM
Joo mä testasin omilla polkkareilla joskus 2-3 kuukautta sitten niin en kyllä suosittele
Kolmehyvää syytä olla pitämättä niitä:
-Hieman epämukavat (pomppiessa)
-Ovat koko ajan tiellä
-Liian jämäkät
Mutta kyll ne jalkoja suojaa:D:D
Onko kellään kokemusta salipandy moken suojien kanssa ajelusta??
se mä kyllä uskon etä on tiellä
complete
2009-10-04, 08:09 AM
joo elikkäs määkin haaveilisin miitti mut jonnekin joensuun alueelle tai sinnepäin. elikkä jos on kiinnostusta nii viestii vaan tulemaan...
matte
2009-10-13, 02:38 PM
joo.. pyörä tuli viime lauantaina ja oon oppiny yhtä ja toista. tais olla k124:sen vika orange bud ku sen jälkee ei näkynä enää "add" nappulaa
joo.. pyörä tuli viime lauantaina ja oon oppiny yhtä ja toista. tais olla k124:sen vika orange bud ku sen jälkee ei näkynä enää "add" nappulaa
ONNEA uuden ykän omistamisesta ja se orange bud on mun mielestä tosi hyvä :D
Eetuboy
2009-10-13, 05:13 PM
Joo onnee vaan munkin puolesta:D:D:D
paljokos tuolle koko pyörälle tuli kuljetuksineen hintaa?
matte
2009-10-13, 06:18 PM
Joo onnee vaan munkin puolesta:D:D:D
paljokos tuolle koko pyörälle tuli kuljetuksineen hintaa?
tarkalleen 314 e
Voi vitsi nyt on hirvee skeittaus fiilis pitäiskö rupee skeittaa??
Oon kattonu koko viikon skeitti videoit ja leffoi :D:D:D
Yurih
2009-10-17, 08:16 AM
Voi vitsi nyt on hirvee skeittaus fiilis pitäiskö rupee skeittaa??
Oon kattonu koko viikon skeitti videoit ja leffoi :D:D:D
Anna mennä vaan :D
Anna mennä vaan :D
No sit ykäilylle ei jäis aikaa:( mut se olis nii siistii ku kattoo niit videoit nii se näyttää nii rennolt. Esim. siel mun vimeo likeseissa on se LTI-HKI leffa nii seki on nii siisti. :D
Onko nää keskustelut vähän kuolleet??:confused:
latepate95
2009-10-25, 11:57 AM
Onko nää keskustelut vähän kuolleet??:confused:
Vähä joo.....:(
Eetuboy
2009-10-25, 12:13 PM
joo VÄHÄN...
Eli ny on keksittävä puheen aihetta!!
Eetuboy
2009-10-28, 03:36 PM
Eikös talvella temppujen harjottelu kivuttomampaa talvella ku kesällä?
Ku pitäs ruveta opettelemaan unispinniä
Yurih
2009-10-28, 05:31 PM
Eikös talvella temppujen harjottelu kivuttomampaa talvella ku kesällä?
Ku pitäs ruveta opettelemaan unispinniä
Hyvin pitkälti sanoisin että ei ole... Kun on yleensäkin kosteampaa ja mikäli oikeen luntakin on, niin se ei helpota asiaa yhtään. Kengänpohjat ja pedaalit märkinä, niin luiskahtaa helpommin, ja jos paikalla missä harjottelee on lunta alla, niin se tallaantuu aika nopeasti liukkaaksi kerrokseksi ja näin ollen sitten voi pyörä luiskahtaa alla :)
Eli siis yleensäkin talvella temppuilu on hiukan haastavampaa, sekä vaarallisempaa. Pelkkä ajaminen toki onnistuu ihan hyvin talvellakin, mikäli ei nyt ihan jäälle lähde kurvailemaan :D siellä ei pitoa löydy tarpeeksi, nimimerkillä kokemusta on :D
Eetuboy
2009-10-30, 04:36 PM
Mitä mieltä ootte muuten customi ykspyöräisistä?
musta ainakin ne on tosi hienoja:D:D:D
ja meinasin customaida omankin kun vaan jaksais:)
latepate95
2009-10-31, 10:48 AM
Mitä mieltä ootte muuten customi ykspyöräisistä?
musta ainakin ne on tosi hienoja:D:D:D
ja meinasin customaida omankin kun vaan jaksais:)
Mikäs se sellane custom ykä o?:O
Eetuboy
2009-10-31, 01:54 PM
No kylsä varmaan tiiät autojen kustomoinnin nii nyt vaan kustomoidaan yksipyöräinen mahdollisemman hienoksi tai oman tyyliseksi:D
Tos muutama trheaddi jossa on kuvia kustomi ykistä
http://www.unicyclist.com/forums/showthread.php?t=77391
http://www.unicyclist.com/forums/showthread.php?t=63106
http://www.unicyclist.com/forums/showthread.php?t=66657
toivottavati ny selvis?
SirAnteli
2009-11-02, 03:08 PM
Moi oon uus täällä:o
Mites sitä ilmasta nettisivutilaa sai unicyclist.com:ista?
SirAnteli
2009-11-02, 03:10 PM
Miten unicyclist.comista saa nettisivutilaa?
sori jos tuli kahtee kertaa, mut ekal kerral ei ainakaa näyttäny tulevan mitää viestii
Miten unicyclist.comista saa nettisivutilaa?
sori jos tuli kahtee kertaa, mut ekal kerral ei ainakaa näyttäny tulevan mitää viestii
öö en mä ainaskaa tiiä :eek:
SirAnteli
2009-11-04, 03:37 PM
Ainaki aleksi.palola:lla on tän muotonen osote http://lonelyriders.unicyclist.com/
Olis nätti saada tollanen unicylist.com loppunen =P
SirAnteli
2009-11-04, 07:16 PM
Ainaki aleksi.palola:lla on tollanen cool unicylist.com loppuinen osote(allekirjoituksessaan) :o
Micke
2009-11-04, 10:08 PM
Jos lontoon kieli taipuu niin otappa yhteyttä Gilbyyn (tämän sivun ylläpitäjä) vaikka sähköpostitse. Se vois vaikka tietää asiasta. Muistaakseni aleksi.palola tai joku muu Turun pojista kirjotti tänne että sitä kautta sai. En oo täysin varma. Mutta www.gilby.com, katoppa sieltä.
Yurih
2009-11-05, 10:15 PM
Jos lontoon kieli taipuu niin otappa yhteyttä Gilbyyn (tämän sivun ylläpitäjä) vaikka sähköpostitse. Se vois vaikka tietää asiasta. Muistaakseni aleksi.palola tai joku muu Turun pojista kirjotti tänne että sitä kautta sai. En oo täysin varma. Mutta www.gilby.com, katoppa sieltä.
Jepulis, Gilbyyn pitää ottaa yhteyttä. Jostain luin vähäsen asiasta, niin sanoivat että kannattaa melkeinpä pistää PM:ää täällä unicyclist.com:issa kuin sähköpostilla lähestyä... :)
SirAnteli
2009-11-06, 08:30 PM
Laitoin sähköpostia... Vois kyl laittaa viel privateeki ku jaksais...
btw täs mun eka ykä video http://www.youtube.com/watch?v=c_4y0i4IbK8
:D
matte
2009-11-08, 01:57 PM
Laitoin sähköpostia... Vois kyl laittaa viel privateeki ku jaksais...
btw täs mun eka ykä video http://www.youtube.com/watch?v=c_4y0i4IbK8
:D
iha hyvi osta uus vaa pyörä ja hypi penkki eessä minä harjottelin sen ja sain yli puol metriä hyppykorkeutta lisää
kato tuota http://www.k-124house.com/Unicycles//koxx-one/HDDB47663db4334ea mä kyllä tilasin satkun halvemmal. kyllähä se mulle käy mut kummikkii... käy sääliks muita:D:D
SirAnteli
2009-11-08, 03:11 PM
Toi hinta ei kyl oikee innosta :(
Tää sopis mun hintahaitarille: http://www.unicycle.uk.com/shop/shopdisplayproduct.asp?catalogid=1127
Mitäs mieltä?
matte
2009-11-08, 05:31 PM
Toi hinta ei kyl oikee innosta :(
Tää sopis mun hintahaitarille: http://www.unicycle.uk.com/shop/shopdisplayproduct.asp?catalogid=1127
Mitäs mieltä?
iha hyva kaverilla melkei sama minä sain tuon nykysen ehkä viiskymppii kalliimmalla.. mutta tuolla nuo devilit on aika hyviä täällä niitä on ainaki julkkarilla, latepatella ja yurihilla. ne ois halvempii ku toi sun
http://www.k-124house.com/Unicycles/unicycles/all
SirAnteli
2009-11-08, 07:51 PM
iha hyva kaverilla melkei sama minä sain tuon nykysen ehkä viiskymppii kalliimmalla.. mutta tuolla nuo devilit on aika hyviä täällä niitä on ainaki julkkarilla, latepatella ja yurihilla. ne ois halvempii ku toi sun
http://www.k-124house.com/Unicycles/unicycles/all
öööh...?
Toi pyörä mitä mä katoin:
Nimbus Goblin = 178£ = 199€
Toi pyörä mitä sä ehdotit:
DEVIL BLUEBERRY
tai
DEVIL WHITE WIDOW = 240€
tai
DEVIL GOLD EDITION
Ellen nyt aivan väärin laskeskellut, niin tuo Nibus Goblin on 41€ halvempi, mutta ei se kyllä sinäänsä niin paljoa ole, että pitää kyllä harkita :)
matte
2009-11-09, 02:07 PM
öööh...?
Toi pyörä mitä mä katoin:
Nimbus Goblin = 178£ = 199€
Toi pyörä mitä sä ehdotit:
DEVIL BLUEBERRY
tai
DEVIL WHITE WIDOW = 240€
tai
DEVIL GOLD EDITION
Ellen nyt aivan väärin laskeskellut, niin tuo Nibus Goblin on 41€ halvempi, mutta ei se kyllä sinäänsä niin paljoa ole, että pitää kyllä harkita :)
ei näköjää tuo nokian muuntaja näyttäny oikeesee, mutta mulle tuli ainaki tuoho orange budii laskuu 314e. ja ku vertaat mitä se devil maksaa siella unicycle.ukssa nii kyllä se on halvempi
SirAnteli
2009-11-09, 03:41 PM
juuh...
Olis kiva kuulla vähä noitten pyörien eroja. Jos jollain täällä on kokemusta niin kuulen mielelläni. :)
Yurih
2009-11-09, 05:28 PM
juuh...
Olis kiva kuulla vähä noitten pyörien eroja. Jos jollain täällä on kokemusta niin kuulen mielelläni. :)
noo kokemuksia on lähinnä noista Koxx:eista, mutta ne on kyllä ihan loistavia pyöriä :D Että jos Koxx:iin päädyt, niin et tule pettymään :p
Eetuboy
2009-11-16, 04:46 PM
Wtf?
:D:D:D
SirAnteli
2009-11-16, 04:52 PM
Only finnish here :p
matte
2009-11-16, 06:40 PM
I think this is enough .....
I do agree with you. Those are the most effective way
HaHa:D:D:D:D
Utigard
2009-11-17, 05:17 PM
Moroo.. rekkasin tänne tuossa joku päivä sitten tänne. Luulin ett tääl ois enemmänkin keskusteluu mut aika hiljaista näyttää olevan :) Mut mä tosiaan oon ajellu reilun parivuotta ja hieeno harrastus tä on ei voi muuta sanoo :D pitäis vaan ostaa kunnon pyörä nii pääsis kunnolla treenaan. Niin ja asun oulusta n. 100 kilsaa etelään pääin ;)
Eetuboy
2009-11-17, 06:15 PM
Jooo Tervetuloo vaa munki puolesta!:)
Joo kyll tääl o liia hiljasta:(
Yurih
2009-11-17, 06:24 PM
Jepulis hepulis, viime aikoina ollu melko hiljasta... mutta ei siitä kauhean kauaa ole ku täällä käytiin oikeen kunnolla keskustelua :D Kai sitä taas jossain vaiheessa kun tulee joku kiinnostava aihe joka aiheuttaa keskusteleua :)
Edit: Unohtu petskele... Tervetuloa foorumille! :D
latepate95
2009-11-18, 06:33 PM
Hiljaistako, todellakin on. Muuten tervetuloa foorumille suomalaisten yksipyöräilijöitten joukkoon, kaverinikin muuten meninaa rekisteröityä...;)
Julkkari
2009-11-21, 06:34 PM
Juu moro, en oo tääl pitkästä aikaa käyny, jotenki unohtunu... Enkä oo myöskää paljon ajellu, kun kuukauden nytten ollu polven alta vähän jalka kipee, mut nyt vois ruveta taas ajaa, jos polvilleen kaadun, ni se sattuu sitte mellevästi :S Talvella saattas tulla lisää videoo :D
Eetuboy
2009-11-22, 06:53 PM
Joo mulla ei kyllä oo mitään ongelmaa ton lumen kanssa :)
En kyllä kaatuile lumes paljoo mutta se on vaan paljon raskaampaa:p
Ja hyvin saa tehtyy trial ratoja :D:D:D
Julkkari
2009-11-25, 05:36 PM
Moro, mitkä kandees hommata? http://www.unicycle.uk.com/shop/shopdisplayproduct.asp?catalogid=1165
http://www.unicycle.uk.com/shop/shopdisplayproduct.asp?catalogid=1178
vai
http://www.k-124house.com/Unicycles//Try-All/HDDB45a4fb3062ea2
Ja sit vielä hanskoista, sopiiko ykspyöräilyyn ihan normi kakspyöräily hanskat? vai täytyykö olla just ne ykspyöräsen hanskat? Pukin konttiin pitäis saada hanskat ja pedaalit :D muitaki ehotuksia saa ehotella :D:) Ja mulla on myös mese-ongelma, asensin tän 02 vuoden XP:n uudelleen, että kone toimis paremmin, sit tässä on nyt joku tosi vanha messenger, eikä sillä voi kirjautua sisään, ja jos lataan sen windows LIVE messengerin, niin sitä ei voi asentaa, jotain juttua 226 ei löydy. Vastailkaa nopeesti :D
Yurih
2009-11-25, 08:42 PM
Moro, mitkä kandees hommata?
Ja sit vielä hanskoista, sopiiko ykspyöräilyyn ihan normi kakspyöräily hanskat? vai täytyykö olla just ne ykspyöräsen hanskat?
Nuo ehdotukses näyttivät olevan muovisia, että hiukan informaatiota siitä, että mitä aattelit tehdä? että minkä tyylistä ajelua aattelit harrastaa...
Ja hanskat nyt voi olla jotku ihan normihanskat... Nuo "normi kakspyöräily hanskat" ovat tietääkseni yleensä kyllä aika ohuita ja eivät paljoa suojaa, jos sitten tuleekin kaaduttua.. Eli oikeastaan mitkä tahansa hanskat kelpaa, kunhan on kestävät ja kämmenpuolella mielellään jotain vielä parempaa/vahvempaa suojausta :) Ja itse olen kyllä tykännyt noista omista Kris Holm -hanskoista, kun niissä on tuollainen juttu mikä pyöräytetään ranteen ympäri, niin saa rannekin suojaa kaatuillessa :D
Julkkari
2009-11-26, 05:25 PM
Hmm... pukin konttiin saattaa sitten tulla ainakin ne KH hanskat, pitää varmaan olla kokoa M. Sori, unohin siitä edellisestä viestistä, että flattiin meinasin, kun se on kiinnostavinta tällä hetkellä, metallipolkimet kyl löytyy trialiin täält kotoo... Minkäköhän väriset polkimet ois hyvät tohon white widowiin, vai kannattasko ottaa ne biscuitit? Mitä nopeemmin vastaatte, sen parempi :)
Eetuboy
2009-11-29, 05:46 PM
Mä ottasin kyllä siniset gussetit Menis sävy sävyyn:)
Muuten tietääkö kukaan että onko semmosta Mounttia
Että pyöräytettään 180 ja hypätään iman käsien tukea
eli iman käsiä hyppy mountti ja 180 hyppymountin Risteentymä:p
Siis onkos se virallisessa listassa?
Yurih
2009-11-30, 09:17 AM
Mä ottasin kyllä siniset gussetit Menis sävy sävyyn:)
Muuten tietääkö kukaan että onko semmosta Mounttia
Että pyöräytettään 180 ja hypätään iman käsien tukea
eli iman käsiä hyppy mountti ja 180 hyppymountin Risteentymä:p
Siis onkos se virallisessa listassa?
nosiis tuota... Miten sä pyöräytät ykää 180 astetta ilman käsiä? :D Tahdonvoimallako :) Siis kun tää mountti missä pyörää pyöräytetään 180 astetta, niin sen pyörän kuulus pyörähtää siinä vaiheessa ku oot ite jo ilmassa... Ja sitten siinä ei juurikaan ole aikaa kuin laskeutua ykän päälle... että eipä semmoista kait ole :confused:
Eetuboy
2009-11-30, 01:50 PM
nosiis tuota... Miten sä pyöräytät ykää 180 astetta ilman käsiä? :D Tahdonvoimallako :) Siis kun tää mountti missä pyörää pyöräytetään 180 astetta, niin sen pyörän kuulus pyörähtää siinä vaiheessa ku oot ite jo ilmassa... Ja sitten siinä ei juurikaan ole aikaa kuin laskeutua ykän päälle... että eipä semmoista kait ole :confused:
Siis ennen ku sillonkun hyppään niin annan käsillä vaan sille yks pyöräselle vauhdin pyörimiseen ja vaan sit laskeutuu siihen polkimille
Nii ja annat vaan sen ykspyöräsen pyöriä rauhassa...
Tai no... No sanottasko näin että siis 180 mountin aikana irrottaa otteen hetkeksi:)
Yurih
2009-11-30, 08:47 PM
Siis ennen ku sillonkun hyppään niin annan käsillä vaan sille yks pyöräselle vauhdin pyörimiseen ja vaan sit laskeutuu siihen polkimille
Nii ja annat vaan sen ykspyöräsen pyöriä rauhassa...
Tai no... No sanottasko näin että siis 180 mountin aikana irrottaa otteen hetkeksi:)
Jep jep... enpä usko että tuo mikään omansa on, mutta voin toki olla väärässäkin :)
aleksi.palola
2009-12-01, 10:39 AM
Hmm... pukin konttiin saattaa sitten tulla ainakin ne KH hanskat, pitää varmaan olla kokoa M. Sori, unohin siitä edellisestä viestistä, että flattiin meinasin, kun se on kiinnostavinta tällä hetkellä, metallipolkimet kyl löytyy trialiin täält kotoo... Minkäköhän väriset polkimet ois hyvät tohon white widowiin, vai kannattasko ottaa ne biscuitit? Mitä nopeemmin vastaatte, sen parempi :)
Morjensta ja terve.
Normaalit fillarihanskat toimii oikein hyvin. Ite vetäny 661- hanskoilla koko ajan, ei ne sinäänsä iskuilta/venähdyksiltä suojaa, mut pito riittää ja kaikki pikku naarmut yms asvaltti-ihottumat jää saamatta. KH-hanskat tukee hyvin ranteita, mut musta ne on liian jäykät, ei saa käsiä käytettyä riittävästi. Alkuun tietty hyvät jos meinaa paljon pyllyllään käydä ja jos on ranteet heikot tms. Mut siis noi hanskat mitkä mulla on käytössä on ihan kunnon hanskat, tai siis myös sormien päälle tuleva, ei siis sellaset "pilkkijä" -mallit.
Julkkari
2009-12-01, 04:55 PM
Tota... Mistäs tommoset sixsixonen hanskat saisi tilattua?
matte
2009-12-01, 05:54 PM
Morjensta ja terve.
Normaalit fillarihanskat toimii oikein hyvin. Ite vetäny 661- hanskoilla koko ajan, ei ne sinäänsä iskuilta/venähdyksiltä suojaa, mut pito riittää ja kaikki pikku naarmut yms asvaltti-ihottumat jää saamatta. KH-hanskat tukee hyvin ranteita, mut musta ne on liian jäykät, ei saa käsiä käytettyä riittävästi. Alkuun tietty hyvät jos meinaa paljon pyllyllään käydä ja jos on ranteet heikot tms. Mut siis noi hanskat mitkä mulla on käytössä on ihan kunnon hanskat, tai siis myös sormien päälle tuleva, ei siis sellaset "pilkkijä" -mallit.
minä oon käyttäny skeittaus ranne suojia. niitä jos käytät nii et kyllä saa asfaltti ihottumaa:D:D
Yurih
2009-12-01, 06:22 PM
Tota... Mistäs tommoset sixsixonen hanskat saisi tilattua?
mitenkäs olis sixsixone.com?? :)
Kannattaako niitä hanskoja hommata?
Kun miettii nii ei ne kyllä niin tarpeelliset mun mielestä ole.
Mä en ainaskaa aijo tilata mistään mitään hanskoja.
Julkkari
2009-12-04, 07:24 PM
no tota jos vaikka kylmillä keleillä ajelee, ni ei sormet jäädy, ja ne hanskat varmaan pitää hyvin satulast kiinni ;)
latepate95
2009-12-05, 09:56 AM
En mäkään mitään hanskoja tilaisi, kelpaa talvihanskat :P
Eetuboy
2009-12-06, 01:02 PM
Mä kyllä pidän mieluiten hanskoja ettei tulis kylmä ja turhat haavat jää saamatta
38164
Mulla on tommoset ja on ihan käyttökelpoiset
Ja saa ihan lähikaupasta:D:D:D
Yurih
2009-12-06, 01:40 PM
Mä kyllä pidän mieluiten hanskoja ettei tulis kylmä ja turhat haavat jää saamatta
Itellä kans hanskat melkeinpä aina kädessä... ei niinkään kylmyyden takia, vaan juurikin tuon takia, ettei noita turhia haavoja saa :) Kaatumisilta ei voi välttyä mikäli yrittää aina parastaan ja mahdollisimman vaikeita juttuja tehdä... Ja välillä kun vähän lepsummin tekee jotain helppoa asiaa, niin hups kun ollaan kumossa :D
Pariin kertaan olen käteni telonut, kun ei ole ollut hanskat kädessä... Tuosta sitten oppinut kantapään kautta, että ilman hanskoja ei sovi ajella :D
Eetuboy
2009-12-06, 06:49 PM
Itellä kans hanskat melkeinpä aina kädessä... ei niinkään kylmyyden takia, vaan juurikin tuon takia, ettei noita turhia haavoja saa :) Kaatumisilta ei voi välttyä mikäli yrittää aina parastaan ja mahdollisimman vaikeita juttuja tehdä... Ja välillä kun vähän lepsummin tekee jotain helppoa asiaa, niin hups kun ollaan kumossa :D
Pariin kertaan olen käteni telonut, kun ei ole ollut hanskat kädessä... Tuosta sitten oppinut kantapään kautta, että ilman hanskoja ei sovi ajella :D
Ja ranteet on usein auki:p
Yasemin
2009-12-07, 10:04 AM
Hanskat ihan välttämättömät mun mielestä kun kaatumattakin tulee pieniä haavoja satulan kahvaa nykiessä.Kesällä täräytin ranteen asvalttiin niin kipeesti että pidän ranteetkin suojattuna nykyään jo valmiiks. Ei oo kiva jos ranne murtuu, hyvät hanskat pehmentää iskuja sopivasti.
latepate95
2009-12-07, 12:04 PM
Jep, munkin mielestä hanskat välttämättömät, muuten tulee rakkoja. VAnhat motocrosshanskat on hyät :)
Utigard
2009-12-08, 11:13 AM
Pittää sitä jokaisen pientä kipuu kestää :D Talvella kyllä ihan kylmyydenkin vuoks on jotkut talvihanskat kädes.. kesällä ei kyllä edes tuu ajatelleeksi että laittais minkään näköisiä hanskoja
SirAnteli
2009-12-08, 12:56 PM
Pittää sitä jokaisen pientä kipuu kestää :D Talvella kyllä ihan kylmyydenkin vuoks on jotkut talvihanskat kädes.. kesällä ei kyllä edes tuu ajatelleeksi että laittais minkään näköisiä hanskoja
Nimen omaan
R3gou
2009-12-18, 01:36 PM
miten ykät kestää droppaamista, kun saan jouluna uuen ykän ja tahtoisin tietää kestääks se hyvin, vai kestääkö kaikki trialit ja munit vaikka dropata 1,5 metrist? http://www.passepasse.com/owheel-cross-gold-mod%C3%83%C2%A8le-2009-50cm-moyeux-p-1883.html < ------ tollanen
Eetuboy
2009-12-18, 03:08 PM
No... kaipa toi semmosta kestää pikku trialii kestää.
mut miks et ota vaikka krish holmia tai koxx tai nimbusta??
toissa ei kyllä oo mitään tavan keskiötä nii ei oysty paljoo vara osiakaan hommaamaan:(
R3gou
2009-12-19, 08:43 AM
ne vaan makso vähän liikaa, mut mikä tossa sitten paskaks sit menee kun en ite usko että vanteet vääntyy tai runkokaan mikskää menee, sitä vaan mietin että vääntyykö siinä se kampien akseli?
R3gou
2009-12-19, 08:46 AM
ihan hyvää settii se veti siinä videoski, jos katoit. seki kai oli joku saksan mestari :D
Eetuboy
2009-12-19, 09:20 AM
Öhöhm...
Miks et tilaa ruotsista? (Halpaa yleensä) http://www.unicycle.se/shop/
Tai sitten K-124 Housesta(täälläkin halpaa)http://www.k-124house.com/
saataahan noi kestää trialii mutta jos hajoo niin joudut ostamaan uudet kammet tai keskiön ja tuskin niitä tohon malliin löytyy paljoakaan:(
Mut ainahan saa testata:D:D:D
R3gou
2009-12-19, 07:13 PM
jos joskus ostais nii onko noi nimbuksen kahensadan pyörät ihan laatukamaa?
R3gou
2009-12-19, 07:46 PM
enkä kyllä usko että toi pyörä minkä saan nii hajois keskiöstä kun se kuiteski on ihan hyvän kokone
R3gou
2009-12-21, 04:04 PM
ootteko muutes kampien päällä kun hyppäätte ison dropin vaiko polkimien? En kyllä oikein eetuboy luota sun noihin neuvoihin, koska oon aika paljon parempi kun sä jos noita sun videoita kattoo.
matte
2009-12-21, 05:04 PM
ootteko muutes kampien päällä kun hyppäätte ison dropin vaiko polkimien? En kyllä oikein eetuboy luota sun noihin neuvoihin, koska oon aika paljon parempi kun sä jos noita sun videoita kattoo.
polkimilla ja nostan satulan ylös sillee hienosti
ja ei multipostausta kiitos
edit: minäkii kullä suosittelan nimbusta tai koxxia. kaverin nimbus kullä on kestäny aika koviaki hyppyjä.
Eetuboy
2009-12-22, 02:14 PM
No eihän mun taidois kyll oo mitään kehumist oikeestaan:D:D:D
Joten hiljenen hetkeksi :)
tapelkaa keskenäänne...
Ja ei mieluiten multipostausta!
Yurih
2009-12-23, 10:07 AM
Kyllä noi eetuboynki neuvot, ohjeet, mitä nyt sitten olivatkaan, niin olivat ihan hyviä... Ainakin mun mielestä, ei sitä taitoa tartte välttämättä olla, että tietää asioista :)
Ja juu, polkimien päällä sitä ollaan täälläkin päin droppeja tehdessä.
R3gou
2009-12-23, 01:37 PM
No ei ne ohjeet ollu huonot mutta enpä usko että eetuboy tietää meneekö pyörä rikki vai ei. Sitä mä vaan meinasin
Yurih
2009-12-23, 02:12 PM
No ei ne ohjeet ollu huonot mutta enpä usko että eetuboy tietää meneekö pyörä rikki vai ei. Sitä mä vaan meinasin
No niin no... :) Mutta sanotaan vaikkapa näin, että yks suositelluista oli Koxx One, itseltä löytyy sellanen ja kyllä se vielä on kunnossa, 2 metrin droppien jälkeenkin :D
Mutta asiasta kukkaruukkuun, onko kukaan kattonu tuota Banzuke -nimistä japanilaista ohjelmaa, mitä JIM:illäkin näytetään... Siinä kun yrittävät yksipyöräisillä jonkin sortin rataa päästä läpi :) Niin mitäs mieltä olette tuosta radan vaikeudesta?
Itselle on ainakin katsoessa tullut sellainen olo, että kyllähän tuommonen/tuommoset radat menis ite läpi, ilman suurempia ongelmia :D
matte
2009-12-24, 09:30 AM
pittää ootellä pukkia:D ja R3gou eetuboy saattaa olla parempi esim streetissä ku sä kun, tuo videoki oli aika täynnä streettii.
ps:kyllä minun koxx orange bud on kestäny sain sen kylläki satasen halvemmalla kun nykyään. en kyllä tiiä mikä tuo orange teckology on mutta se on aika paljo hauraamman näköne ku tuo mun pyörä
Mutta asiasta kukkaruukkuun, onko kukaan kattonu tuota Banzuke -nimistä japanilaista ohjelmaa, mitä JIM:illäkin näytetään... Siinä kun yrittävät yksipyöräisillä jonkin sortin rataa päästä läpi :) Niin mitäs mieltä olette tuosta radan vaikeudesta?
Itselle on ainakin katsoessa tullut sellainen olo, että kyllähän tuommonen/tuommoset radat menis ite läpi, ilman suurempia ongelmia :D
Juu mäki oon katellu sitä ohjelmaa ja kyll tuntuu siltä et sen pystyis vetämään läpi. Rata näyttää tosi helpolta ainaskin ruudusta.:D
Yurih
2009-12-24, 06:13 PM
ps:kyllä minun koxx orange bud on kestäny sain sen kylläki satasen halvemmalla kun nykyään. en kyllä tiiä mikä tuo orange teckology on mutta se on aika paljo hauraamman näköne ku tuo mun pyörä
Mitä tossa ite kattoin, niin löysin tommosen orange mechanic ykän... koxx-one.com:in tietojen mukaan näyttäs olevan trialiin tarkotettu, orange bud streettiin, ja jos en nyt ihan väärin kattonu/muista, niin toi mechanic olis kevyempi, osissa sinäänsä mitään vikaa mun mielestä ollut, mikäli tuota k-124housen ranskankielistä sepustusta mitenkään ymmärsin :D
Juu mäki oon katellu sitä ohjelmaa ja kyll tuntuu siltä et sen pystyis vetämään läpi. Rata näyttää tosi helpolta ainaskin ruudusta.:D
Jep, ihan samaa, ruudusta ainakin näyttää helpolta, vois toki olla ihan eri asia ku joutus/pääsis ite kokeilemaan niitä ratoja :)
Niin ja tähän lopuksi vielä; Hyvää Joulua!!! :)
matte
2009-12-24, 07:36 PM
[QUOTE=Yurih;1317991]Mitä tossa ite kattoin, niin löysin tommosen orange mechanic ykän... koxx-one.com:in tietojen mukaan näyttäs olevan trialiin tarkotettu, orange bud streettiin, ja jos en nyt ihan väärin kattonu/muista, niin toi mechanic olis kevyempi, osissa sinäänsä mitään vikaa mun mielestä ollut, mikäli tuota k-124housen ranskankielistä sepustusta mitenkään ymmärsin :D [QUOTE]
nii se on orange budin versio trialiin:rolleyes:
R3gou
2009-12-27, 06:49 PM
Monta baaria teillä on renkaissa ilmaa?
Eetuboy
2009-12-28, 07:56 AM
1.25Bar :)
Ei paljoo mut tykkään ajella matalilla paineilla nii o pehmeempää kyytiä:p
Yurih
2009-12-28, 08:41 PM
Itsellä taitaa olla parhaillaan, lähempänä 3 baaria.... Muista nyt tarkkaan... Kovat paineet nyt sen takia, kun on talvi ja nyt lähinnä tulee kurvailtua, niin on kevyempää ajella kovemmilla paineilla :)
Mutta sitten kesällä jossain kahden paikkeilla, niin sillä on sitten hyvä yrittää kaikkee :D eikä oo ihan heti vanne maassa, vaikka hiukan isompaakin droppia tekis :)
R3gou
2009-12-29, 09:57 AM
mulla se varmaan toimii sillä 1,2 koska oon vähän kevyempi
tuomas
2009-12-29, 11:39 AM
Ilmottauduin juuri Dusseldorfin maratonille 2.5.2010. Olen aiemmin juossut viisi maratonia. Neljä näistä on ollut yhteisiä maratonmatkoja yhden kaverin kanssa. Nyt olis tarkoitus kokeilla ykällä, kaveri tosin jatkaa juoksemalla.
Löytyiskö foorumista muita osallistujia?
tuomas
matte
2009-12-30, 09:31 AM
itellä on hikiseen 2 vähempää en päästäny ku vanne iskee aina maaha ja painan 40 kg ja risat
miten reilaatte eikö nastat kulu tai hiasta. nastoja kyllä saa rautakaupasta "lukitus ruuvi" nimellä:D
matte
2010-01-06, 02:49 PM
taas foorumi kuivuuuu...:(:(:confused::confused:
Yurih
2010-01-07, 04:51 PM
taas foorumi kuivuuuu...:(:(:confused::confused:
Niinhän se vähän tuppaa... Kukaan jaksa talvella kurvailla :D Ja jos kurvaileekin niin tapahdu mitään niin ihmeellistä, että siitä tekis mieli kertoa/keskustella täällä :D
Eetuboy
2010-01-07, 06:08 PM
Onko kukaan kokeillu rakentaa lumesta semmosta isoa kuutiota joka jäädytettäs eli jääkuutio noin 1m x 50cm x 50cm kokoista??:confused:
Ku ite meinasin tehä semmosen trialiin ett siin ois kiva harjotella:D:D:D
matte
2010-01-07, 06:48 PM
Niinhän se vähän tuppaa... Kukaan jaksa talvella kurvailla :D Ja jos kurvaileekin niin tapahdu mitään niin ihmeellistä, että siitä tekis mieli kertoa/keskustella täällä :D
nii kato ei voi leuhkia millää:D:D:D
Yurih
2010-01-08, 10:59 AM
Onko kukaan kokeillu rakentaa lumesta semmosta isoa kuutiota joka jäädytettäs eli jääkuutio noin 1m x 50cm x 50cm kokoista??:confused:
No tuota tuota... Aattelit sitten vielä pystyssä pysyä jääkuution päällä? :) Oletkos kokeillut jäällä ajamista, sekin on ihan jännää puuhaa :D
nii kato ei voi leuhkia millää:D
Juurikin tämä oli taka-ajatuksena :)
Eetuboy
2010-01-08, 02:43 PM
siis tekisin silleen tekisin päälle vaikka pikku sorasta siihen pinnan et pysys pystyssä ja siinä vois harjotella pedal grabbeja
ja oon kyllä kokeillu jäällä ajaa mut ei ne kestä:(:(:( vielä...:D:D
R3gou
2010-01-08, 03:10 PM
Maxxis:sen creepy cravler on nyt aivan täynnä halkeamia:mad:(pitää ilmat) mutta ei näköjään oikein kestä tota hyppimistä 1,2 baarilla 25 pakkasessa
Yurih
2010-01-08, 03:57 PM
siis tekisin silleen tekisin päälle vaikka pikku sorasta siihen pinnan et pysys pystyssä ja siinä vois harjotella pedal grabbeja
ja oon kyllä kokeillu jäällä ajaa mut ei ne kestä:( vielä...:D
No siis juu siinä tapauksessa se vois jotenkin toimia :) Ja jäällä tarkotin esimerkiks tommosta jäätä, mikä löytyy noilta luistelu paikoilta, se vasta mukavaa onkin siellä yrittää kurvailla :p
Mihin suomalaiset yksipyöräily videot homma on menny :O?
Eetuboy
2010-01-18, 04:51 PM
Yleensä Ne poistaa treadit missä loppuu keskustelu paitsi ei poista kaikkia...
muutenhan täällä ois miljoona jaa yks treadia:p:p
juusor
2010-01-25, 02:57 PM
Ja ne vanhat threadit saat näkyviin ku otat siitä threadi-listan alapuolelta valikosta "Show all threads" tai jotain vastaavaa. Ei ne mihinkään katoa.
...menevät vain piiloon;)
R3gou
2010-02-12, 12:09 PM
siinä banzukessa ne ajajat ja pyörät on ihan surkeita, ja ne radatki on aika helpon näkösiä
Yurih
2010-02-16, 08:18 PM
siinä banzukessa ne ajajat ja pyörät on ihan surkeita, ja ne radatki on aika helpon näkösiä
Enpä sanoisi ihan näin... Ajajissa ei ole mitään vikaa, he vain todella ovat ajajia, enintään jotain pientä freestyle harrastavat. Pyörät on useilla ihan hyviä, siis freestyle kalustoa :D Tästä johtuen esimerkiksi jotkin esteet, mitkä vaativat hyppimistä, vaikuttavat ajajille mahdottoman vaikeilta, koska he eivät sitä hyppimistä ole juurikaan harjoitelleet :)
Ja radoista nyt sen verran, että ne kyllä näyttää varsin helpoilta, asia olisi hyvinkin todennäköisesti toinen, jos itse sitä pääsisi kurvailemaan. Luulen että melko monella täälläkin voisi tulla vaikeuksia jopa joskus siinä radan alussa esiintyneessä pujottelussa. En tässä siis dissaa ketään täällä olijaa, yritän vaan pysyä realistisena. :)
Yhteenvetona: Monet ajajista ovat hyviä, heidän alaansa vain on juurikin se ajaminen. Ja kaikkihan aina näyttää helpommalta TV:stä katsottuna :D Otetaan esimerkkinä TV-visailut; "Onpa siinä tyhmä kaveri, kyllä minä tuon olisin tiennyt", kun taas jos itse olisi vastaavassa tilanteessa (paineiden alla) ei sitä vastausta välttämättä löytyisikään. :D
Ja ihan loppuun vielä pahoittelit pitkästä jaarittelustani, jossa ei ole juurikaan ideaa :D
SirAnteli
2010-02-17, 02:04 PM
En oo täälläkää käyny pitkää aikaa, mutta yksipyöräilyä en jätä talvellakaan :D Itseasiassa ykspyöräilystä tulee juttu Uusimaa lehteen sunnuntaiksi, puoliksi mun ansiosta :D Tännekki voi tulla uusii ykspyöräilijöitä, toivottavasti.
Yurih
2010-02-19, 08:55 PM
Tännekki voi tulla uusii ykspyöräilijöitä, toivottavasti.
Jepulis, uudet ykspyöräilijät olis gomia juttu :) ihan mihin tahansa päin Suomea.
Rupesin tässä muuten miettimään, että kuinka yksipyöräily -ryhmien laita on Suomessa on? Tiedän että Turussa päin on tuo Lonely Riders -niminen ryhmä, jonka toiminta on kuitenkin ollut viime vuosina melko hiljaista. Ja sitten on UniDrifters, jota tässä itse hiukan yritän vetää ja saada jotain aikaiseksi :) Mutta onkos noita ryhmiä Suomessa muita? Vai ovatko loput vain yksittäisiä kurvailijoita? :)
Eetuboy
2010-02-20, 01:05 PM
No Täällä itäsuomessa Ollaan jo kesällä perustettu Semmonen ryhmä kuin Unicycle Reapers :p tehtiin muistaakseni viimekesän alussa (vai oliko puolivälissä?);)
Joka löytyy myös Social Groups Osiossa :)
Yurih
2010-02-23, 07:30 PM
No Täällä itäsuomessa Ollaan jo kesällä perustettu Semmonen ryhmä kuin Unicycle Reapers :p tehtiin muistaakseni viimekesän alussa (vai oliko puolivälissä?);)
Joka löytyy myös Social Groups Osiossa :)
Niimpäs näkyy :) Ja lisäksi kiitettävät 5 jäsentä :)
Tuli tässä mieleen kun itse tuota UniDrifters -ryhmää perustamassa (2007 -08 vaihteessa), niin meitähän oli tasan 2 jäsentä :D
Eetuboy
2010-02-25, 06:03 PM
Niimpäs näkyy :) Ja lisäksi kiitettävät 5 jäsentä :)
Tuli tässä mieleen kun itse tuota UniDrifters -ryhmää perustamassa (2007 -08 vaihteessa), niin meitähän oli tasan 2 jäsentä :D
Eh..Oikeesti siinä on 3 jäsent' mutta jotain tuntemattomia on liittyny sinne:confused: mut mikäs siin ku kerran liittyy :p
Yurih
2010-02-27, 05:47 PM
Eh..Oikeesti siinä on 3 jäsent' mutta jotain tuntemattomia on liittyny sinne:confused: mut mikäs siin ku kerran liittyy :p
Heh :D no mutta kumminkin :D
R3gou
2010-02-28, 09:58 AM
Voisko tohon unidrifters ryhmään liittyä?
Yurih
2010-03-01, 07:26 AM
Voisko tohon unidrifters ryhmään liittyä?
Itse asiassa hyvin pitkälti kyllä :)
Otat vaan meikäläiseen yhteyttä... Esimerkiksi lähettämällä sähköpostia jyri.jaakkola@gmail.com, tai vaikka täällä privana.. Täällä en käy joka päivä, niin sähköpostilla saa nopeammin kiinni :D
Sen jälkeen sitten voidaan muut asiat sopia tarkemmin :)
eero-poika
2010-03-02, 03:45 AM
Ei me mihenkään olla kadottu, hiljaksiin väijytään sopivaa spottia jollon räjäytetään pankki :D nojoo myönnetään et vois olla kaikin puolin hiukka aktiivisempi, mut hyvä et joku ees on...
Yurih
2010-03-02, 09:34 AM
Ei me mihenkään olla kadottu, hiljaksiin väijytään sopivaa spottia jollon räjäytetään pankki :D nojoo myönnetään et vois olla kaikin puolin hiukka aktiivisempi, mut hyvä et joku ees on...
Enpä sanonut että olis kadonnu, sanoin vaan, että on ollut hiljaista :) Räjähdystä odotellessa :D
henkka
2010-03-16, 08:57 PM
Meikällä edelleen kiinnostusta vaihtokauppaan. Tuo 24" KH muistaakseni vuosimallia 2008 ois edelleen tarjolla, vähän käytetty. Magnesiumpolkimista voi olla pari piikkiä lähteny (voin antaa alkuperäset teräspedaalitki matkaan, joita ei oo tosiaan käytetty ku ihan muutaman ajon verran vaan. Niissä on kaikki piikit tallella, eikä paljoo edes naarmuja maalipinnassa) ja muutama naarmu noissa "puskureissa", mutta muuten on ihan ku uus.
29-36 tuumasta pyörää tosiaan metsästelisin. Ei oo kauheesti tullu ajeltua viime aikoina, mutta tommosella pyörällä jaksais varmaan paremmin normiajelujaki hoidella ja ehkä sitä kautta sitte innostuis taas pelleilemään tolla trialillaki. :)
complete
2010-03-23, 05:15 PM
Kävimpä hakemassa ykän ullakolta ja kokeilin pihan paljaalla kohdalla piruuttani heti 180 mounttii ja meni ekalla : P sit alko mennä muutki temput/trickit ym. kuten seat droppi ja semmoset. asfalttiiki alkaa näkyy joten voisin kohta varmaan ruveta ajelemaan muuallaki : D pitää seuraavaks opetella unispin ja ilman jalkoja ajo : ) ja tosiaan tämän vuodatuksen tarkoituksena oli vain kertoa että kevät alkaa voittaa je ne yksipyöräilijät jotka vielä ovat horroksessa niin nyt olisi hyvä aika kaivaa se ykä ja mennä pihalle paljaille kohdille treenaamaan : D
latepate95
2010-03-25, 12:51 PM
Pittäkö munki laitta nyt sitten jotain merkkii et hengis ollaan? ;);)
Tuskin kukaan enää ees muistaa mua:cool:
SirAnteli
2010-03-27, 08:23 AM
Täällä on varmaa jotku tilannu pyörii täältä--> http://www.k-124house.com/
Kaveri tilas maanantaina kans... Mielenkiinnolla odotetaan millon se saa sen pyörän. Osaisko joku sanoa kauaa toimituksissa menee?
Yurih
2010-03-29, 06:47 AM
Kaveri tilas maanantaina kans... Mielenkiinnolla odotetaan millon se saa sen pyörän. Osaisko joku sanoa kauaa toimituksissa menee?
Itselle taisi tulla 5 päivässä... Serkku kun tilasi, niin meni hiukan päälle viikko.
Eli ei siinä kovinkaan kauaa mene, kahden viikon sisään pitäs olla paketti perillä :)
matte
2010-04-05, 10:54 AM
mulla kesti 15 päivää ja pääsiäine tietysti viivastyttää
Aleksi Hietanen
2010-04-05, 06:29 PM
Tänään tuli viimein kaivettua pyörä varastosta ja nyt on kevään ekat ajelut takana :)! Kivaa oli, toivottavasti lumet sulaa pian niin pääsee taas kunnolla reenailemaan..
Ja voisihan sitä taas tännekin foorumille alkaa postailemaan pitkästä aikaa vähän aktiivisemmin :D
latepate95
2010-04-10, 01:08 PM
Tänään tuli viimein kaivettua pyörä varastosta ja nyt on kevään ekat ajelut takana :)! Kivaa oli, toivottavasti lumet sulaa pian niin pääsee taas kunnolla reenailemaan..
Ja voisihan sitä taas tännekin foorumille alkaa postailemaan pitkästä aikaa vähän aktiivisemmin :D
Goot Goot. Ei siinä mitään, en edes muista miten peruutetaan xDxD Kesällä aijon oppia sen unispinnin, en kyl tiiä saanko ikinä tehtyy =)
Eetuboy
2010-04-12, 05:34 PM
Mulla ei ollu perus asioissa ongelmia, mut mikään muu ei onnistunu:(
Muuten mullakin on unispinni eessä kun suojuksetkin on ostettu:D
SirAnteli
2010-04-13, 02:28 PM
Terve! Oon vihdoinki alkanu harjottelee unispin 180, mutta aika huonolla menestyksellä...
Välil tuntuu että hyppään liian korkealle ja liian taakse, mutta jos en hyppää tarpeeks korkeelle ni satula kolahtaa polvii tms.
Usein myös polkimet pyörähtää kun yritän unispinniä. Olis kiva kuulla jotai vinkkejä kokeneemmilta. Meinaa mennä hermot ton harjottelun kanssa:D:mad:
Oon kattonu monii videoitaki, mut eipä näytä oikee auttavan. Kuvasin omasta harjottelustaki pienen pätkän. En varsinaisesti siinä unispinnii yrittänykkää, mutta kuitenki olis kiva kuulla jos näätte että teen jotain väärin tossa harjottelussa.
http://www.youtube.com/watch?v=-rUalA8m7EI
Oon tässä myös uuden pyörän hankkimista miettiny, ni olis kiva kuulla vähä teijän mielipiteitä näist pyörist...
1. Tällä hetkellä tämä (http://www.unicycle.uk.com/shop/shopdisplayproduct.asp?catalogid=1217) tuntuu parhaalta vaihtoehdolta hintansa ja ulkonäkönsä puolesta. Ja luulis ton ihan suht kestävä ja laadukaskin olevan, vai miten on? Jos ostan tän ni ostasin siihee varmaa jotku alumiiniset polkimet.
http://www.unicycle.uk.com/Images/Shop/nimbustrials-sig-white.jpg
2. Tää (http://www.unicycle.uk.com/shop/shopdisplayproduct.asp?catalogid=1002) on mun mielestä ehkä ulkonäöltään hienoin, mutta maksaa sit vähä enemmän ja oon kuullu aika huonoo palautetta tosta.
http://www.unicycle.uk.com/Images/Shop/OnzatrialsLimey.jpg
3. Tää (http://www.unicycle.uk.com/shop/shopdisplayproduct.asp?catalogid=812) taas on koxx:n pyörist hienoin, jos ei oteta noita valkosii +300€ maksavii mukaa.
http://www.unicycle.uk.com/Images/Shop/koxxdevilgold.jpg
Eli mitä noista kolmesta suosittelisitte? Trialii ja Streettii haluaisin siis ajaa. Tosta Nimbuksesta varsinki olis kiva kuulla kokemuksii.
SirAnteli
2010-04-19, 11:25 AM
Tilasin sittenkin tällaisen:
http://jednokolky.eu/images/koxx-one-gold.jpg
Täältä! (http://www.k-124house.com/) (k-124house)
Toivottavasti tulee nopee...:)
SirAnteli
2010-04-21, 06:02 PM
Onkos täällä eloa? Tuli hiukan ongelmia ton pyörän tilaamisessa :S
Viime lauantaina siis tilasin. Maksoin visalla, syötin kaikki tarvittavat numerot kohdilleen ja painon "hyväksy", sitten tuli ilmoitus että maksu on onnistuneesti suoritettu ja hyväksytty. Se oli siis sellanen maksutodistus joka lähetettiin myös sähköpostiin. Sitten kun sen maksu todistuksen jälkeen painoin "palaa kauppaan", niin aukesi jonkinlainen virhe sivu. En siitä silloin välittänyt, mutta tais aiheuttaa ongelmia.
Tilauksesta on kulunut jo 4 päivää, eikä k124housen:n "omat tilaukset" kohdassa lue että olisin mitään sieltä tilannu. Laitoin sähköpostia sinne kauppaa 2 päivää sitten ja kerroin siitä virhe sivusta ja siitä että kuitenki sain todisteet onnistuneesta maksusta. Halusin varmistaa että tilaus on onnistunut yms. Vielä ei ole vastattu.
Mitä pitäisi tehdä? Pitäskö tilata uudelleen, siinä pelossa että kohta ovella on kaksi ykää? Tuntuu turhauttavalta vaa odottaa että ne vastaa mun sähköpostii, mut ei kehtais uuttakaa viestii lähettää. Vinkkejä kiitos! :)
juusor
2010-04-23, 10:25 AM
Joko on kuulunu pyörästä jotain? Jos ei, laita vaan uutta viestiä menemään. Ite tilasin aikoinani best brakesin kautta koxxin pyörän ja toimitus kesti useemman viikon. Siitä sai sitte kaupanpäällisiks paidan ja jotain muuta roinaa. Jotenki jäi sellanen fiilis ettei siellä ranskan päässä ihan kauheeta kiirettä pidetty.
Mut siis, uutta viestiä perään vaan, ei oo kehtaamisesta kiinni. Pitäähän sitä oikeuksistaan huolehtia, varsinki jos oot jo maksanutkin.
SirAnteli
2010-04-23, 03:30 PM
Joko on kuulunu pyörästä jotain? Jos ei, laita vaan uutta viestiä menemään. Ite tilasin aikoinani best brakesin kautta koxxin pyörän ja toimitus kesti useemman viikon. Siitä sai sitte kaupanpäällisiks paidan ja jotain muuta roinaa. Jotenki jäi sellanen fiilis ettei siellä ranskan päässä ihan kauheeta kiirettä pidetty.
Mut siis, uutta viestiä perään vaan, ei oo kehtaamisesta kiinni. Pitäähän sitä oikeuksistaan huolehtia, varsinki jos oot jo maksanutkin.
Ei oo kuulunu mitää vielä. Tänää sain varmistuksen että rahat on ainaki menny. Jotenki tuntuu että kyllä se pyörä sieltä nyt on tulossa. Jos ei ens viikolla vielä kuulu mitää ni sit viimeistää laitan uutta viestii. Luulis että vastais mahdollisimman nopeesti viestii jos yhtää yrityksen tavoitteena on (varsinkien uusien) asiakkaiden tyydyttäminen. Nyt on siis kaks viestii menny sinne, eikä kumpaankaan vastausta. Joku paitaki kyllä kelpais;)
matte
2010-04-24, 05:08 AM
Ei oo kuulunu mitää vielä. Tänää sain varmistuksen että rahat on ainaki menny. Jotenki tuntuu että kyllä se pyörä sieltä nyt on tulossa. Jos ei ens viikolla vielä kuulu mitää ni sit viimeistää laitan uutta viestii. Luulis että vastais mahdollisimman nopeesti viestii jos yhtää yrityksen tavoitteena on (varsinkien uusien) asiakkaiden tyydyttäminen. Nyt on siis kaks viestii menny sinne, eikä kumpaankaan vastausta. Joku paitaki kyllä kelpais;)
kyllä se sieltä tullee mulle kävi samonten
EDIT: ja minäkin tilasin visalla. se tilaus saattaa kestää
SirAnteli
2010-04-24, 09:31 AM
kyllä se sieltä tullee mulle kävi samonten
EDIT: ja minäkin tilasin visalla. se tilaus saattaa kestää
Sullekki kävi siis sillee että siellä k-124housen "my orders"-kohdassa ei näkyny sitä tilausta? Juu mäki tilasin visalla. Laitoin kuitenki vielä yhen viestin eilen illalla xD Nyt sitte vaan odottelemaan................
matte
2010-04-24, 03:22 PM
Sullekki kävi siis sillee että siellä k-124housen "my orders"-kohdassa ei näkyny sitä tilausta? Juu mäki tilasin visalla. Laitoin kuitenki vielä yhen viestin eilen illalla xD Nyt sitte vaan odottelemaan................
mustaakseni
latepate95
2010-04-26, 11:39 AM
Mulla tuottaa kyllä tuo penkki ees pomppiminen olevan vaikeeta, ja tulee ihottumaa reisiin ku se pyörä hinkkoottaa siinä jalkojen välis..... Ku otta sen pois sieltä ja yrittää korkeelle hypätä niin ponnistus vaihees se lörpsähtää maahan... Vois jalkasuojia harkita pian, minkähänlaiset kannattais tilata??
Eetuboy
2010-04-26, 03:45 PM
khyll se siitä paranee ponnistus... Mä hommasin clas ohlson kaupasta ''polvisuojat'' nimellä semmoset ihmeelliset kangas putket, mut toimii vallan mainiosti kun hommaa semmoset mitkä on tiukat säärien kohalta nii ei tunnu missään iskut:p:p
SirAnteli
2010-05-03, 03:01 PM
Ahhhh.... <3 VIIMEINKIN !!! Tuliha se uni... olin jo ihan varma ettei tulis.
tuomas
2010-05-03, 04:17 PM
Dusseldorfin maratoni on nyt takana. Osallistuin Standardiluokkaan (pyörä alle 28x1,75 ja kammet yli 114mm). Oli aika hienoa ajella keskellä kaupunkia ja keskellä tietä ilman häiriöitä muista kulkijoista.
Aika 2:28:03 oli aika paljon parempi kuin mitä ajattelin. Oisin ollut tyytyväinen jo kolmen tunnin alituksesta, että meni puoli tuntia odotuksia paremmin. Tuolla ajalla tuli hieno keskimmäinen eli kuudes sija yhdentoista yli nelikymppisen joukosta.
tuomas
SirAnteli
2010-05-03, 06:33 PM
Dusseldorfin maratoni on nyt takana. Osallistuin Standardiluokkaan (pyörä alle 28x1,75 ja kammet yli 114mm). Oli aika hienoa ajella keskellä kaupunkia ja keskellä tietä ilman häiriöitä muista kulkijoista.
Aika 2:28:03 oli aika paljon parempi kuin mitä ajattelin. Oisin ollut tyytyväinen jo kolmen tunnin alituksesta, että meni puoli tuntia odotuksia paremmin. Tuolla ajalla tuli hieno keskimmäinen eli kuudes sija yhdentoista yli nelikymppisen joukosta.
tuomas
Onneksi olkoon! Jos joskus oppis jotai hienoo ni olis itekki siistii osallistuu johonki kisaa :D
jokuka
2010-05-04, 08:35 AM
Dodi. Nyt tuli mullekkin se uni. Elikkä toi nimbuksen trial 2010. Ja kaikki osatki oli mukana :eek:
tuomas
2010-05-05, 02:57 PM
Onneksi olkoon! Jos joskus oppis jotai hienoo ni olis itekki siistii osallistuu johonki kisaa :D
Tuolla ei tarvinnut juuri "hienoa" osata, senkun tasasta tietä vaan päästeltiin.
Ajattelin ite opetella tänä kesänä edes jotain perustaitoja (idlaus, hyppimisen perusteet, yms.). En ole kuitenkaan ajatellut mitään kisataitoja hankkia.
tuomas
matte
2010-05-08, 05:26 PM
Ahhhh.... <3 VIIMEINKIN !!! Tuliha se uni... olin jo ihan varma ettei tulis.
Kato muistin oikee :rolleyes: !!. minäki aloinjo vähä miettii mitä on tullu puhuttua
Julkkari
2010-05-13, 11:47 AM
Mulla tuottaa kyllä tuo penkki ees pomppiminen olevan vaikeeta, ja tulee ihottumaa reisiin ku se pyörä hinkkoottaa siinä jalkojen välis..... Ku otta sen pois sieltä ja yrittää korkeelle hypätä niin ponnistus vaihees se lörpsähtää maahan... Vois jalkasuojia harkita pian, minkähänlaiset kannattais tilata??
Mullaki tuli tässä taas kevään ensimmäisten hyppyjen ynnä muitten trial juttujen takia satulasta hiertymää reiteen, viime kesästä jäi pieni arpiki :D mutta oon nyt pistäny siihe kaikkee rasvaa ja sillei, ni nyt on tottunu jo vähä varomaa ni ei enää hinkkaa, hypit vaa enemmän ni totut varomaa :D
henkka
2010-05-13, 01:09 PM
Nyt ois kuulkaas myynnissä kesäpyöräksi (tai vaihossa 28-36 tuumaseen) Kris Holm 24" vuosimallia -08 eli käytännössä samanlainen pyörä ku tämän vuoden malliki. Mukaan voin pistää sekä 165 mm että 150 milliset kammet. Sanottakoon hinnaksi joku 350 euroo, eli yli satasen halvemmalla ku uus ja ylimäärästen kampien hintaki on jo se 64 euroo (municyclessä), ne siis samaan hintaan. Käytännössä siis pyörälle kertyy hintaa vaan muutama euro enemmän ku Qu-axin Munille. Mieluummin silti vaihossa tommoseen isompaan pyörään. Jos joku kiinnostu, niin yhteydenottoo vaan henri.heikinheimo@gmail.com
41446
SirAnteli
2010-05-13, 10:18 PM
Spring Day
Uuttaa videoo^^ :) Uus Koxxikin vilahtaa..
vatupassi
2010-05-15, 12:33 PM
juups tietäskö joku mistä sais hyvän käytettyjä kh muni pyörän halvalla mielellään kunnossa oleva? :confused:
SirAnteli
2010-05-16, 09:00 AM
juups tietäskö joku mistä sais hyvän käytettyjä kh muni pyörän halvalla mielellään kunnossa oleva? :confused:
Henkalta??? :D Tai sit seuraat tätä (http://unicyclist.com/forums/forumdisplay.php?f=34), jos joku laittas semmosen myyntiin.
uniikki
2010-05-25, 04:43 PM
tuomas
Hyvää työtä!
Löytyykö muuten lähempää vastaavanlaisia tapahtumia?
tuomas
2010-05-26, 02:29 PM
Hyvää työtä!
Löytyykö muuten lähempää vastaavanlaisia tapahtumia?
Ainakin väittävät, että tuo on Euroopan ainoa ykspyörämaraton.
Jotkut vissiin on käyneet jossain polkupyöräkisoissa /-tapahtumissa. Sopivia vois löytyä Suomestakin. Jos olet lähdössä jonnekin, niin laita tänne viestiä. Tiedä, vaikka saisit seuraa:)
tuomas
SirAnteli
2010-05-26, 06:50 PM
Oliskoha jonku suomalaisen yksipyöräily foorumin/nettisivun perustamisessa ideaa. Suomestaki vois löytyy lisää ajajii jos olis sellaset sivut.
HEI! Tiiättekö mitään sivuja mistä saisi alle 300e koxx ykspyöräsii. (saa olla ulkomaalainen sivu):confused:
SirAnteli
2010-05-27, 02:55 PM
HEI! Tiiättekö mitään sivuja mistä saisi alle 300e koxx ykspyöräsii. (saa olla ulkomaalainen sivu):confused:
Esim. Koxx-Onen virallisilta sivuilta (http://www.koxx-one.com/). Ostin tuolta tässä kevään mittaan Koxx Gold Devilin ja postikuluineen Suomeen makso 280€ Heti ton mun tilauksen jälkee kyllä toi sivu alko sekoo:( Ainakaa mun koneella ku meen english/products/unicycles/trials, niin niitten ykspyörästen kuvat ei lataudu, vaikka ennen latautu. Sitte ku niit kuvii klikkailee, ni pitäs päätyy tälläselle (http://koxxpublic.axelor.com/news/) sivulle, eli vaarsinaiseen kauppaan, mutta toi kauppa vasta sekava on!:mad: Ei taida näkyy yhenkää pyörän kuvii. Kaipa ne yrittää sitä korjailla.
Unicycle.comissakin (http://www.unicycle.uk.com/Shop/shopdisplayproducts.asp?page=3) näyttää olevan muutamia koxxeja.
Julkkari
2010-05-29, 06:19 PM
Onko kukaan tehny mitää esteitä/juttuja ykspyöräilyä varten? esim. jotain trial juttuja, jos ootte, niin ois kiva nähä kuvia ja kuulla ohjeita :)
matte
2010-05-30, 09:40 AM
Onko kukaan tehny mitää esteitä/juttuja ykspyöräilyä varten? esim. jotain trial juttuja, jos ootte, niin ois kiva nähä kuvia ja kuulla ohjeita :)
pyyä jostai lähikaupasta kasa trukkilavoi:D
SirAnteli
2010-05-30, 09:41 AM
En oo tehny mitää, mut oon kans miettiny että vois tehä. Tässä (http://www.youtube.com/user/ttt8699#p/u/106/4b9GUK96wuw) videossa on ohjeet jonkinlaisen esteen rakentamisee. Ei yhtää hullumman näkönen. Jos olis aikaa ni vois vaikka väsätäkkin. Sit ihan normi trukilavoista tietenki keksii vaikka mitä.
matte
2010-05-30, 06:50 PM
painekyllästettyjä laytuja joitte päällä ajaa
Yurih
2010-06-02, 08:17 PM
Tervehdys pitkästä aikaa! :)
On tässä ollut taas taukoa täällä käynnistä ja kaikkea on taas tapahtunut Suomen rintamalla, mikä on hienoa :)
juusor
2010-06-11, 05:38 PM
Ainakin väittävät, että tuo on Euroopan ainoa ykspyörämaraton.
Jotkut vissiin on käyneet jossain polkupyöräkisoissa /-tapahtumissa. Sopivia vois löytyä Suomestakin. Jos olet lähdössä jonnekin, niin laita tänne viestiä. Tiedä, vaikka saisit seuraa:)
tuomas
Lohja kakkosnelosessa ollaan tosiaan käyty useempana vuonna ja viime vuonna tuli poljettua maratonin verran maastossa. Tänä vuonna jäi yleisen laiskuuden takia koko tapahtuma väliin. Jos muitakin yksipyöräilijöitä lähtis mukaan johonkin vastaavaan tapahtumaan ni voisin kyllä lähteä mukaan.
vatupassi
2010-06-14, 08:17 AM
asuukos joensussa ketään ykäiliää? jos asuu niin järjestettäs jonku näkönen miitti sinne tässä kesän aikana. olisko mitään ideaa? olis kiva tavata uusia ykspyöräiliöitä. laittakaa viestii jos on kiinnostusta.:)
2010-06-16, 07:24 PM
Hommaa ekana se ykspyoranen niin siit vois tulla jopa jotakin.
Vai ookko jo ostanu sen ykan.
vatupassi
2010-06-17, 05:02 AM
on hommattu jo kuhan vaan menisin kotia ees elikkä se kris holmin 24" MUni -08 Henkalta
SirAnteli
2010-06-25, 11:49 AM
asuukos joensussa ketään ykäiliää? jos asuu niin järjestettäs jonku näkönen miitti sinne tässä kesän aikana. olisko mitään ideaa? olis kiva tavata uusia ykspyöräiliöitä. laittakaa viestii jos on kiinnostusta.:)
2010-06-27, 02:06 PM
Kannatan miittiä Helsinkiin syksyllä! : )
siinä vois kyllä olla ideaa : D Vois tulla sysksyllä sinne päin majottuu sedän kämpille ja sieltä käsin käydä ajelee. mulle ainaki käy!
vatupassi
2010-06-30, 02:17 PM
Kannatan miittiä Helsinkiin syksyllä! : )
oiskos ketään helsinkiin tulossa syksyllä? sinneki vois mennä :)
jokuka
2010-07-01, 07:07 AM
helppohan se teijjän on sannoo ku setänne kerran siel assuu. ainii ja mähin kannatan miittiä helsinkiin
vatupassi
2010-07-06, 06:12 AM
entä jos tehtäs silleen että majotuttas hotelliin koko porukka nii vois tutustuu paremmin? kun jos asuttas sinä aikana erillään niin vaikeeks sattas mennä ( :
jos ees koko miittiä ees tulee? kun on ihan turha mennä pienellä porukalla, vai mitä ootte mieltä?
complete
2010-07-06, 08:13 AM
tuolla http://yksipyorailijat.foorumini.com/forum.htm ois tietysti ihan oma paikka tälle keskustelulle, mut sanosin että jokanen ettis oman paikan ja käytäs sieltä käsin ajelemassa.
vatupassi
2010-07-08, 05:40 PM
no joo miten kukin haluu mutta jos ehkes porukkaa tulis
latepate95
2011-10-06, 10:34 AM
Morjesta eipä ookkaan vähään aikaan täällä tullut käytyä, kun lukio alkoi niin ei ole aikaa yksipyöräillä. Sellaista se pitkä matikka on. Mitään en ole uutta harjoitellut mutta ei se mitään. ykästäkin kumi puhki ku jysäytin portaat alas ja kuulu vaan shhhhhhhhhhhh...
Mutta kyllä tää varmaan tästä pian taas alkaa :D
SirAnteli
2011-10-07, 01:17 PM
Onkos latepate tietoinen että suomalainen yksipyöräily keskustelu on aktiivisempaa täällä: http://yksipyoraily.fi/
:)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.