Announcement

Collapse
No announcement yet.

Yleistä lätinää

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Julkkari View Post
    Tota... Mistäs tommoset sixsixonen hanskat saisi tilattua?
    mitenkäs olis sixsixone.com??
    http://www.unidrifters.com

Comment

• Kannattaako niitä hanskoja hommata?
      Kun miettii nii ei ne kyllä niin tarpeelliset mun mielestä ole.
      Mä en ainaskaa aijo tilata mistään mitään hanskoja.

Comment

• no tota jos vaikka kylmillä keleillä ajelee, ni ei sormet jäädy, ja ne hanskat varmaan pitää hyvin satulast kiinni
        )--O UNICYCLING FOR LIFE O--(
        Unicycling is sores, blood and sweat, but it is the best of fun what is on earth.

Comment

• En mäkään mitään hanskoja tilaisi, kelpaa talvihanskat :P

Comment

• Mä kyllä pidän mieluiten hanskoja ettei tulis kylmä ja turhat haavat jää saamatta

Click image for larger version

Name:	TFS75-2.jpg
Views:	1
Size:	10.0 KB
ID:	2425370
            Mulla on tommoset ja on ihan käyttökelpoiset
            Ja saa ihan lähikaupasta
            Street Unicycling

FINLAND

Comment

• Originally posted by Eetuboy View Post
              Mä kyllä pidän mieluiten hanskoja ettei tulis kylmä ja turhat haavat jää saamatta
              Itellä kans hanskat melkeinpä aina kädessä... ei niinkään kylmyyden takia, vaan juurikin tuon takia, ettei noita turhia haavoja saa Kaatumisilta ei voi välttyä mikäli yrittää aina parastaan ja mahdollisimman vaikeita juttuja tehdä... Ja välillä kun vähän lepsummin tekee jotain helppoa asiaa, niin hups kun ollaan kumossa

Pariin kertaan olen käteni telonut, kun ei ole ollut hanskat kädessä... Tuosta sitten oppinut kantapään kautta, että ilman hanskoja ei sovi ajella
              http://www.unidrifters.com

Comment

• Originally posted by Yurih View Post
                Itellä kans hanskat melkeinpä aina kädessä... ei niinkään kylmyyden takia, vaan juurikin tuon takia, ettei noita turhia haavoja saa Kaatumisilta ei voi välttyä mikäli yrittää aina parastaan ja mahdollisimman vaikeita juttuja tehdä... Ja välillä kun vähän lepsummin tekee jotain helppoa asiaa, niin hups kun ollaan kumossa

Pariin kertaan olen käteni telonut, kun ei ole ollut hanskat kädessä... Tuosta sitten oppinut kantapään kautta, että ilman hanskoja ei sovi ajella
                Ja ranteet on usein auki
                Street Unicycling

FINLAND

Comment

• Hanskat ihan välttämättömät mun mielestä kun kaatumattakin tulee pieniä haavoja satulan kahvaa nykiessä.Kesällä täräytin ranteen asvalttiin niin kipeesti että pidän ranteetkin suojattuna nykyään jo valmiiks. Ei oo kiva jos ranne murtuu, hyvät hanskat pehmentää iskuja sopivasti.

Comment

• Jep, munkin mielestä hanskat välttämättömät, muuten tulee rakkoja. VAnhat motocrosshanskat on hyät

Comment

• Pittää sitä jokaisen pientä kipuu kestää Talvella kyllä ihan kylmyydenkin vuoks on jotkut talvihanskat kädes.. kesällä ei kyllä edes tuu ajatelleeksi että laittais minkään näköisiä hanskoja
                      http://www.youtube.com/user/92eero

Comment

• Originally posted by Utigard View Post
                        Pittää sitä jokaisen pientä kipuu kestää Talvella kyllä ihan kylmyydenkin vuoks on jotkut talvihanskat kädes.. kesällä ei kyllä edes tuu ajatelleeksi että laittais minkään näköisiä hanskoja
                        Nimen omaan

Comment

• miten yk&#228;t kest&#228;&#228; droppaamista, kun saan jouluna uuen yk&#228;n ja tahtoisin tiet&#228;&#228; kest&#228;&#228;ks se hyvin, vai kest&#228;&#228;k&#246; kaikki trialit ja munit vaikka dropata 1,5 metrist? http://www.passepasse.com/owheel-cro...ux-p-1883.html < ------ tollanen
                          Last edited by R3gou; 2009-12-18, 01:45 PM.

Comment

• No... kaipa toi semmosta kestää pikku trialii kestää.
                            mut miks et ota vaikka krish holmia tai koxx tai nimbusta??
                            toissa ei kyllä oo mitään tavan keskiötä nii ei oysty paljoo vara osiakaan hommaamaan
                            Street Unicycling

FINLAND

Comment

• ne vaan makso v&#228;h&#228;n liikaa, mut mik&#228; tossa sitten paskaks sit menee kun en ite usko ett&#228; vanteet v&#228;&#228;ntyy tai runkokaan miksk&#228;&#228; menee, sit&#228; vaan mietin ett&#228; v&#228;&#228;ntyyk&#246; siin&#228; se kampien akseli?

Comment

• ihan hyv&#228;&#228; settii se veti siin&#228; videoski, jos katoit. seki kai oli joku saksan mestari

Comment

Working...
                                X