Announcement

Collapse
No announcement yet.

Yleistä lätinää

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eikös se ois parempi jos siirtyisitte sittenkin tänne enemmän..? Tätä lukee useampi alan harrastaja voisin kuvitella.
    No pain, no gain.

http://lonelyriders.unicyclist.com/

Comment

• Originally posted by eero-poika
      Eikös se ois parempi jos siirtyisitte sittenkin tänne enemmän..? Tätä lukee useampi alan harrastaja voisin kuvitella.
      Minähän olen siirtynyt jo

Comment

• täsä on temppuja ja niistä jostai onm videoitaki.

http://en.wikipedia.org/wiki/Street_unicycling

kokkeile myös tuota ranskankielistä. siinä taitaa olla vähä enemmän

Comment

• Tempuista puheenollen olen läpäissyt freestylen taitotasot 1,2 ja 4, mutta kolmannesta tasosta en ole jostain syystä saanut tuota vatsallaan ajelemista onnistunut suorittamaan. Voisitteko antaa hieman neuvoa, vaikka tiedänkin oikeastaa jo kaiken oleellisen. Neuvoa on etsitty IUF:stä, Wikipedian "Unicyclopediasta" ja Unicyclist.comista ja videonkin olen nähnyt, mutta ei jostain syystä lähde oikein kulkemaan, vaikka yritys on kova. Vai kannattaisiko opettella ensin seat drag?

Comment

• Temppulistoista kiitos. löysin vielä tämmöisen youtubesta http://www.youtube.com/watch?v=zdNaJ4L0h6g

Comment

• tuo on ihan kova vetään nuita flippejä tuo johanneson.flipking. muuten on 18 vuotias kaveri, ei sen vanhempi. tuo oli hyvä video tuo. henkka, minkälainen seseatdrag oikkeen on ko nyt ei tuu mieleen?

muuten hyvää joulua kaikille 1pyöräilijöille!

Comment

• Siis tuo satulan laahaus... Tällainen siis...

Comment

• joo mää vähä aattelinki nii. mää oon sitä vähä reenannu ja mennee muutama metri xD

Comment

• Hmm... Löysinpäs kivan pelin: Extreme Unicycling Laitetaan nyt vielä tämäkin.
                    Last edited by henkka; 2006-12-25, 08:40 PM.

Comment

• tuon extreme pelin oon jo nähäny mutta tuo oli uus tuo toinen xD

Comment

• Minkäslaisia yksipyöräis unia, eli uniunia Suomen unittajilla on ollut?

Comment

• Originally posted by henkka
                          Minkäslaisia yksipyöräis unia, eli uniunia Suomen unittajilla on ollut?
                          Painajaisia lähinnä...
                          No pain, no gain.

http://lonelyriders.unicyclist.com/

Comment

• Originally posted by Micke
                            tuo on ihan kova vetään nuita flippejä tuo johanneson.flipking. muuten on 18 vuotias kaveri, ei sen vanhempi. tuo oli hyvä video tuo.
                            Siitä puheen ollen täytyy myöntää, että Shaun tosi hyvä noissa flipeissä kuten esim. inward flip (180 unispin with reverse body varial crankflip) ja trey flip (360 unispin crankflip) on jo todella vaikeita.. Ensimmäisenä maailmassa teki nuokin Videota en löytänyt näin pikaisella etsimisellä, kuin skeittilaudalla inward heelflip vai mikä lie olikaan ja toista en vaivautunut edes etsimään.
                            Enivei, onko varial muuten unispin, jossa pidetään satulan etuosasta/kahvasta kiinni? En ainakaan kovin suuria eroja noissa huomannut.
                            Ryan Atkinsonin epävirallinen hyppyennätys on muuten jo 109 cm Missäköhän lienee raja vai onkohan asia niin, että "Vain taivas on rajana". Pääsisiköhän 2.7 trial renkaalla korkeammalle.. Sitten kun 120 cm hyppää niin voi tuntua perässä kivalle..
                            Uneni ovat alkaneet muuttua oudoiksi... Niissä näkyy Johannesonia, mutta niissä ei ole ollut yksipyöräilyä.. Toisessa se oli kuollut dropattuaan yksipyöräisellä jostain 10-15 metriseltä kalliolta alas ja toisessa se tippu vahingossa katolta alas... Ja outoa siinä on se, että katolta tippuminen tapahtui jälkimmäisessä unessa eli eikös Shaun ollut jo kuollut.. Lasketaanko nuo painajaisiksi, kun yksi parhaista yksipyöräilijöistä kuolee... Olisi kiva nähdä viihdyttävämpiä unia, joissa olisi vähän trialia ja streettiä...

Ennätyspitkä viesti minulta... Tarkoitus oli kirjoittaa vain pari riviä.

Comment

• nii colloshan tekee myös flippejä, mutta johanneson tekkee vielä enemmän. Xavi tekkee paljon muutaki ja on ehkä monipuolisesti. nii ja jostai oon lukenu että xav on hypänny 98 senttiä roll-hopilla. en tiiä onko päässy korkeemmaalle. yhen videon oon nähäny, jossa atkins hyppää 107 sentin korkeudelle. sit sillä on sairaan hyvä tasapaino. ja se varial on mun tietääkseen tai ainaki mitä mää oon teheny etä niinku unispin mutta pittää yhellä käellä kiinni penkin kahavasta ja sit ottaa sen jalkojen välistä pois.
                              ootteko saanu cränkflippiä?
                              mää näin täsä pari yötä sitte semmosta unta että xavi tuli vastaan ja mää kyssyin siltä että onko sillä 28. vai 19 päivä synttärit nii se sano että 10. päivä.jaa on kai niitä muitaki nähty mutta ei täsä just tuu mieleen xD

Comment

• Taitaa Xavier olla lähinnä Street/Trial ajaja ja Shaun Flatland/Street ajelija. Uneni taitaa liittyä jotenkin siihen, kun pidän dropeista ja olen nyt lähiaikoina monia Johannesonin videoita katsellut. Minä olen katsellut tuon videon, jossa Xav hyppäsi tuon 98 cm luultavasti tässä videossa n. 20 min kohdalla. Itsekin olen tuon videon nähnyt jossa se hyppäsi tuon 107 cm, siinä on tavoittelemista itse kullekin.. Tavoitteena olisi päästä 2009 vuoden Fluckiin Tanskanmaalle, kunhan nyt ensin saisi säästettyä rahat trialia varten Ja sitten myöhemmin vielä 36 tuumanen, sekä BC wheel. Nytkin on varusteita yli 850 euron edestä, enkä ole lajia harrastanut kuin 3 kuukautta... Nyt onnistuu ajelu mahallaankin, eli sitten vain munittamaan ja lisää taitoja hankkimaan.

Edit: Millaiset kengät olisivat hyvät unittamiseen? BMX/Dirtti-kenkiä olen katsellut, vaikka noilla on tuota hintaa...
                                Last edited by henkka; 2006-12-30, 11:37 AM.

Comment

Working...
                                X