Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dłygodystansowcy / XC :Guni 26'' czy mono 36'' ???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dłygodystansowcy / XC :Guni 26'' czy mono 36'' ???

Cześć, To mój pierwszy post, jeżdżę od 10 miesięcy (QX 29'').Sprzedałem właśnie mojego 29'' i rozważam teraz dwie bardzo poważne opcje. KH36 albo KH26 Guni.

Cel : allround, XC, distance + czasem mało wymagający teren (mam w szafie trialową 20stkę do zadań specjalnych)

Widziałem tu kilka wzmianek o Guni, ale rozproszonych w różnych wątkach.
    Co byście powiedzieli użytkownicy GUNI / użytkownicy 36 ???
    Jakie są Plusy, minusy obu pojazdów?
    Czy te dwa mono da się porównywać ?

Wiem że dużo pytań, ale pewnie mieliście dokładnie takie same przed zakupem
    Pozdrawiam,
    Rubas

Jezdzilem ze 4 sezony na 29", glownie XC plus jazdy po miescie. Od tego sezonu przesiadlem sie na G26 i jestem bardzo zadowolony ale nie mam jeszcze za soba az tylu doswiadczen. Kilka krotkich wypadow w teren (XC), jazdy po miescie i ze trzy trasy ok 40km po szosie. Plusem w porownaniu do 36" jest wielkosc, bo zajmuje jeszcze mniej niz 29" a jezdzi sie troche szybciej (ale nie 1,5 raza) a z minusow to cena, skomplikowany montaz (szlifowanie ramy i w ogole bardzo ciasno tam wszedzie) no i waga (ale tego nie czuje az tak bardzo).
    Jesli chodzi o 36" to tylko raz siedzialem na gorze, wiec ciezko sie wypowiadac. Na pewno duzym minusem, ktory mnie przed nim powstrzymuje jest rozmiar - ciezko to przechowywac w domu i zabrac gdzies ze soba, ale jak tylko kiedys znajde sposob zeby wcisnac miejsce na 36" do mojej kolekcji kolek to chetnie kupie, wlasnie do jazdy po miescie.
    http://vooni.kkdt.org My unicycling adventures including RomUni ride.

Comment