Announcement

Collapse
No announcement yet.

5. Deutschen Einrad-Marathon-Meisterschaft am 3. Mai 2009 in Düsseldorf ,Germany

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 5. Deutschen Einrad-Marathon-Meisterschaft am 3. Mai 2009 in Düsseldorf ,Germany

www.metrogroup-marathon.de as well as under www.rmsv-duesseldorf.dewww.RMSV-Duesseldorf.de

3. Mai 2009 offiziell die "5. Deutschen Einrad-Marathon-MeisterschaftenTeilnahmebedingungenwww.metrogroup-marathon.deBesondere WettkampfbestimmungenKlasseneinteilungen / WertungAnmeldungwww.metrogroup-marathon.de muss parallel (www.rmsv-duesseldorf.de) erfolgen!
    Die Zahlung des nach Anmeldedatum stark gestaffelten Startgeldes Meldeschluss: 19. April 2009

Es haben sich insgesamt schon 41

Comment

Es haben sich insgesamt schon 41
      Ist ein Teilnehmer-Liste online? Oder sonst, wer sind die zwei Landgenossen, und in welchen Klasse?

Danke,
      Klaas Bil (Niederlande)

Comment

Hallo Klaas Bil,
        auf unserer HP kannst Du Dir die Teilnehmer nur mit Vornamen lesen. Dabei klicke auf den Direktlink auf der Startseite (Marathon 2009 Anmeldung...) danach kommt ein weiterer Link "aktuelle Teilnehmerliste hier" . Danach kannst Du sehen wer mitfährt. Aus Datenschutzgründen ist nur der Vorname und Startnr. zu lesen.
        Für Dich habe ich mal Deine Landsleute heraus kopiert:
        Pieter Startnummer 1947 regulär
        Ronny Startnummer 1826 regulär
        Christian Startnummer 2558 unlimited

Gruß
        Der Düsseldorfer
        (Deutschland)
        Last edited by Der Düsseldorfer; 2008-11-03, 11:06 PM.

Comment

Comment

hey klaas bil,
            ken jij de andere 2 die mee doen ik ken christiaan wel heb een keer samen met hem gereden en sterke rijder bent benieuwd hoe goed hij het op de marathon doet.

en ben je van plan zelf ook te gaan?

Comment

µ-knee

Comment

heey christiaan,
                ik ben wel van plan om ook te gaan het duurt alleen nog wel even voordat het ook echt gebeurd en in mijn allerbeste duits heb ik er van gemaakt dat het er nu niet meer toe doet wanneer ik me aanmeld omdat het me nu sowieso 70 euro kost?

ik weet nog niet hoe ik er heen ga ma we kunnen in het geval dat het doorgaat mischien inderdaad wel samen reizen.

Comment

Originally posted by eenwieler-sander View Post
                  hey klaas bil,
                  ken jij de andere 2 die mee doen ik ken christiaan wel heb een keer samen met hem gereden en sterke rijder bent benieuwd hoe goed hij het op de marathon doet.

en ben je van plan zelf ook te gaan?
                  Hoi Sander, nee ik ken die Pieter, Ronny en Christian geen van drieën. Grappig dat er drie afstandrijders in NL zijn die wij niet kennen (nou ja jij kent Christiaan kennelijk wel) terwijl wij elkaar al enige malen op afstands-evenementen zijn tegengekomen.

Ik weet nog niet of ik ga. Zouden jij en Dustin dit jaar niet naar Düsseldorf zijn gegaan? Las ik op eenwiel.nl. Waarom ging dat toen niet door?
                  Last edited by Klaas Bil; 2008-11-05, 07:58 PM.

Comment

Zo als ik het begrepen heb gaat de prijs in stapjes omhoog. De volgende termijnen voor verhooging zijn dan 31. 12. 2008 en 31. 03. 2009.
                    Last edited by munirocks; 2008-11-05, 09:28 PM.
                    µ-knee

Comment

dit jaar ging dat toen niet door omdat we toen bezich waren met ride the lobster dacht ik zo.
                      helaas is dat toen dus ook niet doorgegaan.

ik heb met christiaan 1 keer gereden maar ben wel benieuwd wie de andere 2 zijn.

Comment

Originally posted by eenwieler-sander View Post
                        dit jaar ging dat toen niet door omdat we toen bezich waren met ride the lobster dacht ik zo.

Comment

HP

Comment

44

Comment

Comment

Working...
                              X