Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eenwieler Bijeenkomst (nh)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eenwieler Bijeenkomst (nh)

Attentie alle eenwieleraars!

In het kader van mijn opleiding (SPW4 activiteitenbegeleiding) dacht ik een eenwielerbijeenkomst te organiseren. Deze meet zou dan in Alkmaar (Noord-Holland) gehouden worden. Waarschijnlijk wordt deze op een zaterdag of zondag gehouden (de datum zal ver van te voren bekend gemaakt worden zodat je eventueel vrij kunt vragen van je werk).

Wat kun je van deze meet verwachten?

Muni en Trials! Freestyle kan natuurlijk ook, maar als deze meet doorgaat zullen we het mountainbikeparcour van Sportpaleis Alkmaar* gebruiken en een trial parcour neerzetten met pallets en tollen.

Aandacht! Ik zal proberen een journalist van de Alkmaarse Courant zo ver te krijgen om zijn welverdiende rustdag te gebruiken om een mooi verslag te schrijven.

Alvast wat foto's van het parcour (Helaas kun je het relief niet goed zien, en is het niet echt een goed beeld van het parcour aangezien de helft er maar opstaat)

Wat haspels en pallets die we kunnen gebruiken:

Er volgt nog een demo filmpje, deze film zullen we in het weekend schieten, dus het zal maandag worden dat jullie dit filmpje kunnen zien.

Mijn vraag aan jullie: Vinden jullie dit een goed idee en zouden jullie naar deze bijeenkomst komen?

Dankjewel,

Dustin
    13
    22-23 april
    15.38%
    2
    29-30 april
    23.08%
    3
    6-7 maart
    23.08%
    3
    13-14 maart
    30.77%
    4
    Ik kan niet op deze dagen.
    7.69%
    1
    Last edited by DustinMichels; 2006-03-13, 07:04 PM.
    Sponsored by MUNICYCLE.COM and SEMCYCLE

(new nick: DustinSchaap)

Nou ja, aangezien het allemaal in het weekend is, kan ik gewoon elke dag.
    "There is power in your wall sockets, too, but I don't recommend that you plug yourself in to learn a 540 unispin." - Harper

Comment

Heel scherp van Rob, als je goed kijkt naar de poll zie je dat er 6-7 en 13-14 MAART staat, dat kan natuurlijk niet, want dat is al geweest: MAART is MEI...

Comment

hmm mij maakt het niet egt uit waneer het wordt gehouden denk dat ik allee datums wel kan wel vet als er een Trial parcoursje bij komt

Comment

Origineel idee voor een opdracht

Zal ie vast nog niet eerder gezien hebben, jouw docent.
          Ik moet het even met mijn lief bespreken, zoals je weet ga ik ook al naar gmtw.
          Maar eigenlijk moet het wel lukken, je hoort zeker nog van mij.
          Grrrrob

Comment

Pak ergens in mei dan is het (hopelijk) warmer en droger
            Sponsored by www.municycle.com

Comment

Pak ergens in mei dan is het (hopelijk) warmer en droger
              Inderdaad Peter, daar zat ik zelf ook al aan te denken, hoe verder we het plannen hoe meer kans op goed weer... Desnoods zouden we het nog later kunnen doen, ik wacht nog wat antwoorden af en dan zullen we nog eens kijken!

Liever een zaterdag of een zondag? Ik snap dat sommige van jullie mischien op een zaterdag moeten werken, dat kun je natuurlijk afbellen.. en zondag is vlak op de werk/schooldag. Ik zat zelf aan een zondag te denken, wat vinden jullie?

Dustin

Comment

Originally posted by DustinMichels
                Inderdaad Peter, daar zat ik zelf ook al aan te denken, hoe verder we het plannen hoe meer kans op goed weer... Desnoods zouden we het nog later kunnen doen, ik wacht nog wat antwoorden af en dan zullen we nog eens kijken!

Liever een zaterdag of een zondag? Ik snap dat sommige van jullie mischien op een zaterdag moeten werken, dat kun je natuurlijk afbellen.. en zondag is vlak op de werk/schooldag. Ik zat zelf aan een zondag te denken, wat vinden jullie?

Dustin
                Zaterdag en zondag
                Sponsored by www.municycle.com

Comment

Ik heb er wel zin bijeenkomstje. :-)
                  En de plaats ziet er goed uit Dustin.
                  Beetje muni terein er bij altijd leuk.
                  Dat wordt meerderen eenwielers mee slepen.
                  Wat betref de datum van mijn mag die wel eind mei ivm het weer.
                  En dan zit het mooi tussen gmtw 4 en Unicycling in the dutch mountains in.
                  Mijn voorkeur gaat uit naar zondag ivm de drukte op de weg.
                  Maar zaterdag mag ook wel.

Comment

Ik ben geen trialer maar MUni vind ik wel leuk dus ik denk wel dat ik kom, temeer daar ik er in Limbabwe waarschijnlijk niet bij kan zijn dit jaar. Van data durf ik niet veel te zeggen dus wat dat betreft zie ik wel.

BTW, ik had nooit opgemerkt dat hier een Nederlands forum was. Dus bedankt voor je post op RSU!

Je zou ook een stel mensen kunnen emailen. Ik heb wel een lijst met adressen die Walter en ik gebruikt hebben voor de unimeet van oktober vorig jaar. Als je die wil hebben, PM me maar.

Comment

Je zou ook een stel mensen kunnen emailen. Ik heb wel een lijst met adressen die Walter en ik gebruikt hebben voor de unimeet van oktober vorig jaar. Als je die wil hebben, PM me maar.
                      Nog bedankt daarvoor Klaas!

Heeft er iemand bezwaar op als we de meeting op 14 mei (MOEDERSDAG) houden? Ik weet niet of dit problemen oplevert, als je dan niet kunt kan ik de datum nu nog veranderen...

Het DEMO filmpje komt volgende week pas aangezien ik vorig weekend helaas geen camera kon regelen...

Comment

Working...
                      X